קודו ממנה שני בכירים לשעבר בסינק לצוות ההנהלה

לי מור מונתה לסמנכ"לית שיווק ואיתן שכטר - לסמנכ"ל מכירות גלובליות ● החברה מספקת פלטפורמה מבוססת סוכני AI לכתיבה ובדיקה של קוד באיכות גבוהה

מימין: לי מור, סמנכ"לית השיווק של קודו, ואיתן שכטר, סמנכ"ל המכירות הגלובליות של החברה.

קודו, שמספקת פלטפורמה מבוססת סוכני AI לכתיבה ובדיקה של קוד באיכות גבוהה, הודיעה היום (ד') על שני מינויים חדשים לצוות ההנהלה שלה: לי מור מונתה לסמנכ"לית השיווק ואיתן שכטר – לסמנכ"ל בכיר למכירות גלובליות. השניים כיהנו בעבר בתפקידים דומים בסינק, שעוסקת באבטחת תהליכי פיתוח.

מור מביאה עימה מעל שני עשורים של ניסיון בבניית והרחבת מערכי שיווק בחברות הפונות למפתחים, ולשכטר יש ניסיון של יותר מ-15 שנים בהובלת מכירות ובניית צמיחה עסקית. בתקופתה של מור צמח צוות השיווק של סינק משלושה ליותר מ-60 עובדים. כמו כן, היא מילאה תפקידי ניהול שיווק בקרן הון-הסיכון ונצ'ר גיידס ובחברות טכנולוגיה מעסק לעסק (B2B).

שכטר היה סמנכ"ל המכירות של סינק במשך קרוב לשבע שנים. הוא היה אחראי לבניית ארגון המכירות ללקוחות תאגידיים של החברה וניהל עסקאות עם לקוחות בולטים כגון גוגל, MongoDB וסיילפורס. קודם לכן, הוא שימש כסמנכ"ל הכנסות בחברה שמספקת כלי פיתוח.

גישה הוליסטית לכל מחזור חיי הפיתוח

קודו הוקמה על ידי איתמר פרידמן, המנכ"ל, ודדי קרדו, ה-CPO – יזמים בעלי רקע בפיתוח תוכנה, למידת מכונה וניהול מוצר, שנחשפו בתפקידים השונים לקושי באימות קוד אל מול הגדרות מוצר, ולכן החליטו לפתח פתרון מקיף לבעיה. החברה גייסה עד כה 50 מיליון דולר מהקרנות TLV Partners, ויין ונצ'רס, סוסה ונצ'רס וסקוור פג, וכן ממשקיעים פרטיים, כולל בכירים מ-OpenAI, שופיפיי וסינק. קודו מעסיקה 90 עובדים בישראל, ארצות הברית ואירופה, ונמצאת בשלבי התרחבות וגיוס עובדי פיתוח, מוצר, תמיכה טכנית, כספים ושיווק.

לדברי מור, "אני מצטרפת לקודו בתקופה כל כך משמעותית בהתפתחות של פיתוח התוכנה מבוסס ה-AI. בשוק שרווי בכלי בינה מלאכותית לכתיבת קוד, קודו בולטת בגישה ההוליסטית שלה לכל מחזור חיי הפיתוח – לא רק כתיבת קוד, אלא גם בדיקות וסקירת קוד, שהם תחומים קריטיים, שמבטיחים איכות בקנה מידה רחב. כמנהלת השיווק אתמקד בהבלטת היתרון הזה ובהעברת המסר למפתחי תוכנה ברחבי העולם מדוע החזון של קודו הוא בדיוק מה שארגונים צריכים כדי לאמץ AI בביטחון".

שכטר ציין כי "מה שמלהיב אותי ביותר בקודו הוא הערך המיידי שהיא מביאה למשתמשים בארגונים. במהלך שנות עבודתי בסינק שוחחתי רבות עם מנהלי פיתוח בחברות פורצ'ן 500, וכולם הביעו חשש לגבי אימוץ AI. הם רוצים את היתרונות בפרודוקטיביות, אבל לא במחיר של פגיעה באיכות הקוד או פרצות אבטחה. קודו מציעה פתרון אלגנטי – היא משלבת בדיקות איכות לאורך כל תהליך הפיתוח, לא בדיעבד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים