"עוזר הכתיבה מבוסס AI בלינקדאין – לא פופולרי כפי שחשבתי"
כך אומר ריאן רוסלנסקי, מנכ"ל הרשת החברתית שבעלות מיקרוסופט, בשיחה עם בלומברג, וטוען שהסיבה היא ש"הרף בלינקדאין גבוה בהרבה"
נראה שמשתמשי לינקדאין (Linkedin) רבים אימצו את הבינה המלאכותית, מלבד תחום אחד שלא זוכה לפופולריות, והוא הצעות שנוצרו על ידי ה-AI לליטוש פוסטים בלינקדאין – זאת לדברי המנכ"ל, ריאן רוסלנסקי, בראיון לבלומברג.
"למען האמת, זה לא פופולרי כמו שחשבתי שיהיה", אמר רוסלנסקי לבלומברג. כשנשאל מדוע, הוא טען, כי "הרף לפרסום בלינקדאין גבוה בהרבה", כי "אלה קורות החיים שלך באינטרנט". בנוסף, משתמשים עשויים להתמודד עם תגובת נגד אמיתית אם הם מפרסמים משהו שנוצר באופן ברור מדי על ידי בינה מלאכותית.
"אם אתה מקבל 'הערה' ב-X או ב-טיקטוק, זה דבר אחד", הוסיף, "אבל כשאתה מקבל 'הערה' בלינקדאין, זה באמת משפיע על היכולת שלך ליצור לעצמך הזדמנויות כלכליות".
במקביל, רוסלנסקי ציין, כי הרשת החברתית המקצועית חוותה עלייה של פי שש במשרות הדורשות מיומנויות הקשורות ל-AI במהלך השנה האחרונה, בעוד שמספר המשתמשים המוסיפים מיומנויות בינה מלאכותית לפרופילים שלהם עלה פי 20.
הוא אמר שהוא עצמו משתמש בבינה מלאכותית כשהוא מדבר עם הבוס שלו, מנכ"ל מיקרוסופט, סאטיה נאדלה: "בכל פעם, לפני שאני שולח לו אימייל, אני לוחץ על כפתור הקופיילוט כדי לוודא שאני נשמע חכם לפחות כמו סאטיה".











תגובות
(0)