תגי ה-AI החדשים ב-App Store זמינים כעת בגירסת הבטא של iOS 26
עם זאת, התגים לא מופיעים בגירסה המלאה הנוכחית של ה-App Store, וגם לא משפיעים על אלגוריתם החיפוש הנוכחי של החנות
התוכניות של אפל לשפר את יכולת הגילוי בחנות האפליקציות באמצעות טכניקות תיוג מבוססות בינה מלאכותית זמינות כעת בגירסת הבטא למפתחים של iOS 26.
עם זאת, התגים לא מופיעים בגירסה הנוכחית של ה-App Store, וגם לא משפיעים על אלגוריתם החיפוש הנוכחי של החנות.
כמובן, לקראת כל עדכון עתידי של חנות האפליקציות עולות ספקולציות לגבי האופן שבו ישפיעו השינויים על דירוג החיפוש של אפליקציה.
ניתוח חדש של ספקית מודיעין האפליקציות Appfigures מציע, למשל, שנתוני-מטא שחולצו מצילומי מסך של אפליקציה משפיע ים על הדירוג שלה. החברה הניחה, שאפל חילצה טקסט מכותרות של צילומי מסך. בעבר, לדברי החברה, רק שם האפליקציה, כותרת המשנה ורשימת מילות המפתח השפיעו על דירוג החיפוש שלה.
המסקנה, שצילומי מסך משפיעים על יכולת הגילוי של אפליקציה היא מדויקת בהתבסס על מה שאפל הכריזה בכנס המפתחים העולמי שלה (WWDC 25), אבל האופן שבו אפל מחלצת נתונים אלה מערב בינה מלאכותית, ולא טכניקות OCR, כפי ש-Appfigures שיערה.
בכנס המפתחים השנתי שלה הסבירה אפל, כי צילומי מסך ונתוני-מטא אחרים ישמשו כדי לשפר את יכולת הגילוי של אפליקציה. החברה מסרה, כי היא משתמשת בטכניקות בינה מלאכותית כדי לחלץ מידע שאחרת היה קבור בתיאור של אפליקציה, במידע על הקטגוריה שלה, בצילומי המסך שלה, למשל, או בנתוני-מטא אחרים. משמעות הדבר היא גם שמפתחים לא צריכים להוסיף מילות מפתח לצילומי המסך או לנקוט צעדים אחרים כדי להשפיע על התגים.
זה מאפשר לאפל, לדבריה, להקצות תג כדי לסווג טוב יותר את האפליקציה. בסופו של דבר, מפתחים יוכלו לשלוט אילו מהתגים שהוקצו על ידי בינה מלאכותית ישויכו לאפליקציות שלהם.
בנוסף, אפל הבטיחה למפתחים שהתגים ייבדקו על ידי אנשים לפני שיעלו לאוויר.
עם הזמן, למפתחים יהיה חשוב להבין טוב יותר את התגים ואילו מהם יעזרו לאפליקציה שלהם להתגלות כאשר הם יגיעו למשתמשי App Store ברחבי העולם.











תגובות
(0)