אטרה: טכנולוגיה למניעת תקלות במערכי המחשוב של ארגונים
החברה מספקת פתרון שבעזרת AI, מסייע לניהול, חיזוי, מניעה בטיפול בתקלות במערכי המחשוב בארגונים – מה שמשחרר את טכנאי ה-IT למשימות האחרות שלהם
שם החברה: אטרה.
שנת יסוד: 2010.
מייסדים: גיל פקלמן (המנכ"ל) ואושרי מויאל (סמנכ"ל הטכנולוגיה).
תחום התמחות: טכנולוגיה למניעת תקלות במערכי הממוחשבים של חברות וארגונים.
אטרה פיתחה פלטפורמה מקוונת לניהול, חיזוי ומניעת תקלות במערכי המחשוב בארגונים, כמו גם לטיפול בהן. המערכת מאפשרת לטכנאי ה-IT ניהול, ניטור וטיפול שוטף בכל תקלה או עדכון תוכנה, לכל מכשירי הקצה הממוחשבים. כל זאת נעשה בגישה מרחוק ובעזרת יכולות AI מתקדמות, שהוטמעו במוצר. הוא מאפשר פתרון ומניעת בעיות ללא התערבות טכנאי במהירות וביעילות.
החברה גייסה ב-2021 סכום של 77 מיליון דולר, במסגרת סבב B. סך הכסף שהושקע באטרה עומד על 102 מיליון. בהנהלת החברה אומרים שיש לה מעל 12 אלף לקוחות משלמים ב־120 מדינות ברחבי העולם, כשצפון אמריקה ואירופה מהוות פלחי השוק העיקריים של לקוחות החברה.
שיתוף פעולה עם OpenAI
הטכנולוגיה של אטרה, שרשומה בפטנט, היא להטמעת סוכנים חכמים (Agentic AI), שמסייעים באיתור מוקדם, מניעה ופתרון תקלות מחשוב. באמצעות שיתוף פעולה טכנולוגי עם OpenAI, לקוחות החברה נהנים משירותים שלא רק מנתחים ומתריעים בפניהם מפני בעיות, אלא גם מציעים ומבצעים את התיקונים הנדרשים, לאחר אישור הפעולות מול הטכנאי.
אטרה מספקת את פתרון ה-AI Copilot, שמתפקד כ-"חבר צוות" דיגיטלי, מהיר, יעיל וזמין ללא הפסקה, ובקרוב היא תשיק את המוצר AI Autopilot, שיאפשר לכלל העובדים בארגונים לטפל בבעיות שגורות, כגון איפוס סיסמה, תיקון מדפסת והתקנת תוכנות מורשות. כל זאת יתאפשר בממשק מהיר ונוח בשירות עצמי, ללא צורך בפתיחת קריאת שירות מסורבלת ובהמתנה לטכנאי שיבצע את השינויים. החיסכון בזמן ובכסף לארגון ולעובדים משחרר את הטכנאים לטפל במשימות תשתית מורכבות, כמו גם בהטמעת מערכות ובביצוע תהליכי רוחב.











תגובות
(0)