הוט: סמנכ"ל מערכות המידע וסמנכ"ל השירות הטכני עוזבים בעקבות השינוי הארגוני של עוזר

אלי בן סימון - סמנכ"ל מערכות המידע, וזיו גילה - סמנכ"ל השירות הטכני, הודיעו אתמול (ד') על החלטתם לסיים עבודתם ● לא ניתן היה להשיג את תגובת המנמ"ר לעזיבה

בעקבות השינויים הארגוניים בהוט, שעליהם הודיעה החברה בשבוע שעבר, עוזבים את עבודתם שניים מסמנכ"לי החברה: אלי בן סימון, סמנכ"ל מערכות המידע וזיו גילה, סמנכ"ל השירות הטכני. ההודעה על העזיבה באה לאחר שבשבוע שעבר שלח הרצל עוזר, מנכ"ל הוט, איגרת לעובדיו, בה הודיע על שינוי במבנה הארגוני. זאת, במטרה להתאימו "לאתגרים העומדים בפתחה של החברה". באיגרת ציין עוזר, כי "במסגרת השינוי תהפוך הוט לגמישה יותר, יעילה יותר, ותגיב מהר יותר, הן לאיומים והן להזדמנויות".

בן סימון, מנמ"ר חברת התקשורת, הוביל בשנתיים האחרונות כמה פרויקטים, ביניהם את איחוד מערכות הבילינג של החברה לכלל מערכת מתקדמת אחת, וכן הטמיע מערכות נוספות, ביניהן: מערכת BI, מערכת קול סנטר וירטואלית, מחסן נתונים ארגוני (DWH) וכן מערכת CRM. על גילה, סמנכ"ל השירות הטכני, נמסר מהחברה, כי "הוביל במהלך השנתיים וחצי האחרונות את חטיבת השרות הטכני להישגים, תוך שהוא מטפח את מקצועיות עובדי החטיבה ואת רוח הצוות והמסירות".

במסגרת הארגון מחדש, הוחלט בחברה על יצירת תפקיד חדש – סמנכ"ל בכיר בתחום הטכנולוגיות. מי שישמש בתפקיד הוא אילון גינזבורג, בעברו מנכ"ל סאניקום, מנכ"ל טלנולדג' ויושב ראש תפוז. במסגרת תפקידו, יהיה גינזבורג אחראי על חטיבות ההנדסה ומערכות המידע של הוט. ככזה, הוא היה אמור להיות מעל לסמנכ"לים המכהנים בתחומים אלה: בן סימון ומידד כץ – סמנכ"ל ההנדסה.

במקביל, החליטה הוט להעביר את אגף התשתיות ואגף הרשת לחטיבת ההנדסה, שבראשה יעמוד זיו גילה. זאת, לאחר שהחליטה על פיצול חטיבת השירות הטכני, שבה היו אגפים אלה עד עתה. חטיבת השירות הטכני תעבור, אחרי פיצולה, לחטיבת השירות המורחבת, שאותה מנהל מיקי מרגלית. מרגלית אף מונה לסמנכ"ל בכיר בחברה.

בעקבות שינויים אלו ונוספים, הודיעו אתמול בן סימון וגילה על עזיבתם. לא ניתן היה להשיג את תגובתו של בן סימון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים