הוט מינתה את אילון גינזבורג לסמנכ"ל טכנולוגיות בכיר; בן סימון יישאר בתפקידו כסמנכ"ל מערכות המידע

חברת התקשורת הודיעה על שורה של שינויים ארגוניים, אך הדגישה כי הם לא יכללו פיטורים ● במסגרת תפקידו החדש, יהיה גינזבורג אחראי על חטיבות ההנדסה ומערכות המידע של החברה ● במסגרת השינויים גם תפוצל חטיבת השירות הטכני, ותשתלב בחטיבת השירות המורחבת ● הרצל עוזר, מנכ"ל הוט: "השינויים - כדי להפוך את החברה לגמישה ויעילה יותר"

הוט הודיעה אתמול (ב') אחר הצהריים על שורה של מינויים חדשים, בהם יצירת תפקיד חדש – סמנכ"ל בכיר בתחום הטכנולוגיות. מי שישמש בתפקיד הוא אילון גינזבורג, בעברו מנכ"ל סאניקום, מנכ"ל טלנולדג' ויושב ראש תפוז. במסגרת תפקידו, יהיה גינזבורג  אחראי על חטיבות ההנדסה ומערכות המידע של הוט, ויכהן מעל לסמנכ"לים המכהנים בתחומים אלה: אלי בן סימון – סמנכ"ל מערכות המידע, ומידד כץ – סמנכ"ל ההנדסה. לדברי הרצל עוזר, מנכ"ל הוט, מטרת השינויים היא "להפוך את החברה לגמישה ויעילה יותר".

במקביל, החליטה הוט להעביר את אגף התשתיות ואגף הרשת לחטיבת ההנדסה, שבראשה יעמוד זיו גילה. זאת, לאחר שהחליטה על פיצול חטיבת השירות הטכני, שבה היו אגפים אלה עד עתה. חטיבת השירות הטכני תעבור, אחרי פיצולה, לחטיבת השירות המורחבת, שאותה מנהל מיקי מרגלית. מרגלית אף מונה לסמנכ"ל בכיר בחברה.

שינויים נוספים שבוצעו בהוט הם מינויו של איתן טיש לסמנכ"ל המכירות, לאחר שבחודשים האחרונים הוא שימש כממלא מקום בתפקיד זה. כן הוחלט, כי חטיבת הכספים תהיה אחראית על ארגון ושיטות.

המנכ"ל עוזר פירט במכתב ששלח אתמול לעובדי החברה את השינויים ואת הסיבות להם. "מצד אחד", כתב, "התחרות בעיצומה, ותחומי הפעילות המסורתיים של החברות בשוק התקשורת, ושלנו בכלל זה, נפרצים. מנגד, נפתחים בפנינו אופקים חדשים ותחומי פעילות פוטנציאלים מלהיבים".

"זה הזמן לשנות את המבנה הארגוני שלנו", הוסיף, "ולהתאימו לאתגרים העומדים לפתחנו. כך, החברה תגיב מהר יותר, הן לאיומים והן להזדמנויות".

בתשובה לשאלת אנשים ומחשבים הדגישו בהוט, כי אף בכיר לא פוטר במסגרת המהלכים האחרונים. בהוט טענו, כי היא אחת החברות הבודדות במשק שהגדילה את מצבת כוח האדם שלה, לאחר שגייסה לאחרונה 500 עובדים לשירות הלקוחות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים