אייל שפין מונה למנכ"ל אתר הפיתוח של דל טכנולוגיות בישראל

יחליף את דן ענבר, שהוביל את האתר בישראל בחמש השנים האחרונות ● שני המנהלים ימשיכו לשמש בתפקידם הגלובלי

אייל שפין, מנכ"ל אתר הפיתוח בישראל של דל טכנולוגיות.

דל טכנולוגיות (Dell Technologies) הודיעה על מינוי אייל שפין למנכ"ל אתר הפיתוח בישראל של החברה. שפין משמש בשנים האחרונות כסגן נשיא בכיר בתחום ה-Multi-Cloud וה-Data Management בדל טכנולוגיות, ותפקידו החדש בישראל יתווסף לתפקידו הגלובלי.

שפין יחליף את דן ענבר, שכיהן כמנכ"ל אתר הפיתוח בחמש השנים האחרונות בנוסף  לתפקידו כנשיא ISG Engineering and Development בחברה הגלובלית. ענבר ימשיך לכהן בתפקידו הגלובלי.

כיום, אתר הפיתוח בישראל מעסיק כ-800 עובדים בשלושה משרדים בארץ (גליל ים, חיפה ובאר שבע). בשנה האחרונה דורג האתר בעשירייה הפותחת במגוון סקרים של "החברות שהכי כדאי לעבוד בהן בישראל" בתחום ההיי-טק.

בשנים האחרונות הוביל האתר בישראל את פיתוח הטכנולוגיות המהוות את חוד החנית של דל, שכוללות, בין השאר, את ה-PowerStore – מוצר אחסון מידע שפותח ייעודית עבור תשתיות העתיד, וה-PowerFlex – מוצר אחסון מבוסס תוכנה עם גמישות אינסופית לאחסון מידע בענן או בצד הלקוח.

שפין מציין לרגל מינויו, כי "זהו כבוד גדול להתמנות לתפקיד מנהל אתר הפיתוח של גל טכנולוגיות בישראל. האתר הוכיח את יכולתו ליצור את החדשנות הגלובלית של המחר, ובו בזמן לפעול במרץ לבניית עתיד טוב יותר באמצעות התנדבות בקהילה. ברצוני להודות לדן ענבר על שנים שבהן הצעיד את כולנו קדימה. נמשיך להוביל טכנולוגיה פורצת דרך המשפיעה על כלל האנושות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים