"המנמ"ר צריך לדעת לשוט בסירת קטמרן"

כך אמר היום (ב') שלומי פרייס, מנכ''ל נט-אפ ישראל, בפתח כנס הלקוחות השנתי שערך הסניף המקומי של ענקית ניהול הנתונים ● פרייס סיפר לקהל סיפור זן עתיק, שהשווה בין סירת הקטמרן החכמה לשירותים שמעניקה נט-אפ

שלומי פרייס, מנכ''ל נט-אפ ישראל.

"סיפור זן עתיק מתאר דייג סיני שכל בוקר היה יוצא לדוג עם סירת עץ גדולה וחוזר עם שלל דגה. באחד הימים הוא ראה שהחברים שלו החלו לדוג עם סירות מנוע מהירות. לאחר היסוסים, גם הוא רכש ספינת מנוע ויצא לדוג עם שתי הסירות. יום אחד, הוא חזר עם דגה וכך גם ביום השני. אלא שביום השלישי, הים היה סוער וסירתו התהפכה. מוסר ההשכל מהסיפור הוא 'לעולם אל תצא לדוג כששתי הרגליים שלך בשתי סירות נפרדות'. אנחנו, בניגוד לסיפור, אוחזים בדעה כי אם יש לך את הטכנולוגיה המתאימה – ובמקרה זה, סירת קטמרן, המורכבת משני גופי ציפה המחוברים יחדיו, שתקבל יציבות גבוהה בשל המבנה המיוחד שלה, והיא תאפשר לך לנווט בים הסוער. עם תפישת מארג הנתונים שלנו, אנו הקטמרן של עולמות האחסון וניהול המידע, ומאפשרים למנמ"רים.יות לפעול גם בדטה סנטר המקומי, וגם בענן, באופן יציב, ובלא ליפול למים", כך אמר שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ (NetApp) ישראל.

פרייס דיבר בפתח כנס הלקוחות השנתי שערך הסניף הישראלי של ענקית ניהול הנתונים. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ב') בביתן 10 בגני התערוכה, בהשתתפות מאות מלקוחות החברה ושותפיה העסקיים, תחת הכותרת Embrace the Cloud.

מורכבת משני גופי ציפה המחוברים יחדיו ומייצרים יציבות רבה. סירת הקטמרן.

מורכבת משני גופי ציפה המחוברים יחדיו ומייצרים יציבות רבה. סירת הקטמרן. צילום: BigStock

"המידע מעניק ערך לארגון"

לדברי פרייס, "בעבר ארגונים לקו בחוסר בנתונים. כיום, לא רק שיש עודף מידע, אלא שקשה לאתר אותו ולהצליב מקורות כדי להגיע למסקנות המניעות לפעולה. פיתחנו תפישה, Data Fabric (מארג הנתונים), שהיא ארכיטקטורה ודרך פעולה שנועדה להנגיש מידע ממגוון מקורות, לאפשר אינטגרציה נוחה ולאפשר הפקת מסקנות בזמן קצר. כך, המידע מעניק ערך לארגון".

לדברי פרייס, "תפישת מארג המידע משלבת בצורך של ארגונים לצלוח בשלום את המסע הדיגיטלי. מסע זה מתבסס על כמה עקרונות: הצורך לגדול הפך חיוני עבור כל ארגון, ועימו, הצורך לגדול מהר; הענן הוא הפלטפורמה, והנתונים הארגוניים הם הנכס, המטבע עובר לסוחר, אותו אפשר – ונדרש – לנצל לטובת הפקת תובנות עסקיות והנעת הארגון קדימה; סביבה מרובת עננים היא העתיד – זו ארכיטקטורת ה-IT הלכה למעשה, היא המאפשרת ניהול של המידע בכל מקום; מארג הנתונים היא הדרך למימוש המענה לכלל האתגרים".

"כאשר ארגונים עוברים, באופן חלקי, או מלא, לענן", ציין פרייס, "עליהם לעמוד בכמה משימות: לשמור על המידע, לנהל אותו, לקבל איכויות תפעוליות, לצמצם עלויות, לקבל יותר מיכון, ומעל כל זה – לטפל בנתונים באופן מאובטח ומוכלל".

"לפני ימים אחדים", אמר פרייס, "סיימנו את השנה הכספית 2022. רבעון אחר רבעון הגדלנו את עסקינו. השנה, בראשונה, חצינו את רף חצי מיליארד הדולר במכירות של מוצרי ענן – 505 מיליון דולר, נתון המשקף גידול שנתי של 68%. היעד שהחברה הציבה לעצמה הוא הגעה להיקף של מכירות מוצרי ענן בסך 2 מיליארד דולרים עד 2026". 

"גם בישראל אנו מובילים את השוק", סיכם פרייס, "ואנו מסייעים למנמ"רים לישון טוב יותר בלילה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים