פתרון לרשת דור 5 של איירספאן קיבל הכרה מהממשל בארה"ב

"הפתרון שלנו מהווה פריצת דרך בשוק הרשתות הפרטיות בארה"ב ועבור החברה - פריצת דרך משמעותית", אמר אלי לייזרוביץ, ראש תחום מוצרים באיירספאן, שהעריך כי היקף השוק צפוי לגדול בעשרות אלפי מערכות בשנים הבאות

אלי לייזרוביץ, ראש תחום מוצרים באיירספאן.

הישג בינ"ל לחברת הסטארט-אפ איירספאן נטוורקס. פתרון לתדר ייעודי לדור 5 לרשתות פרטיות, שהחברה פיתחה, קיבל הכרה רשמית ממשרד התקשורת בארה"ב והוא יהיה זמין כעת ללקוחות בארה"ב.

הפתרון, המיועד לשימוש בתדר CBRS (ר"ת Citizen Broadcast Radio Service), שפותח במרכז המו"פ של החברה בארץ, הוא הראשון בעולם שקיבל אישור זה. התדר המיוחד הזה מיועד לרשתות פרטיות ייעודיות, ועל מנת להשתמש בו נדרש אישור מיוחד של הרשויות בארצות הברית.

"המוצר שפיתחנו הינו תחנת בסיס המשדרת בטכנולוגיה של G5", הסביר אלי לייזרוביץ, ראש תחום מוצרים באיירספאן. "התחנה מותקנת בחוץ ושייכת לקטגוריה, היא שייכת לקטגוריה שהיא למעשה תחנת בסיס סלולרית קטנה, המכסה בדרך כלל שטח קטן, כגון מרכזים מסחריים או תחנות רכבת", המשיך לייזרוביץ והבהיר.

הוא הסביר כי המטרה היא, בדרך כלל, כדי לשפר את הכיסוי באזורים מסוימים, או כדי להוסיף קיבולת רשת באזורים עם שימוש צפוף מאוד בטלפון. "התחנה שפיתחנו מאפשרת הקמת רשתות פרטיות בהשקעה נמוכה, אולם נדרשים אישורים לשימוש בתדר זה. הפתרון שלנו קיבל את האישור והוא מהווה פריצת דרך בשוק הרשתות הפרטיות בארה"ב ועבור החברה מהווה פריצת דרך משמעותית", אמר לייזרוביץ. הוא העריך שהיקף השוק צפוי לגדול בעשרות אלפי מערכות בשנים הבאות.

חברת איירספאן מפתחת תשתיות סלולר עבור רשתות G4 ו-5G, הכוללות פתרונות חומרה ותוכנה, עם פריסה עולמית של למעלה ממיליון מערכות שסופקו ל-1,000 לקוחות ביותר מ-100 מדינות. מרכז הפיתוח הישראלי ממוקם באיירפורט סיטי ומעסיק מאות עובדים. ההישג לחברה הישראלית הוא שהפתרון אושר בפורום החדשנות האלחוטי של משרד התקשורת האמריקני, הנחשב לאחד הפורומים היוקרתיים והחשובים בעולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים