תוכן שיווקי

SHAREit דורגה כפלטפורמת מדיה מובילה – לצד גוגל, פייסבוק וטיקטוק

בנוסף, SHAREit הוכתרה על ידי חברת המחקר App Annie כאחת מ-10 האפליקציות הצומחות במהירות הרבה ביותר בעולם

07/12/2021 14:25
מדורגת במקומות גבוהים. SHAREit

חברת הטכנולוגיה SHAREit Group הודיעה כי אפליקציית שיתוף הקבצים, הזרמת התוכן והמשחקים שלה, SHAREit, דורגה בדו"ח האחרון של אפספלייר במקומות גבוהים בכמה קטגוריות, ובסיכום, היא ניצבת במקום הרביעי בעולם אחרי גוגל, פייסבוק וטיקטוק. בנוסף, היא הוכרה בין 10 האפליקציות הצומחות במהירות הרבה ביותר, בשל נפח הורדות גבוה במהלך הרבעון השלישי של 2021.

הדירוג נעשה על ידי App Annie, שהיא פלטפורמה נחשבת בתעשייה למחקרים ולדירוגים בתחום המובייל. בשוק הישראלי, מפתחי אפליקציות ומפרסמים רבים כמו טסקין גיימס, קרייזי לאבס וקאנדיבור נעזרים ב-SHAREit להגדלת בסיס המשתמשים שלהם ולרכישת משתמשים באיכות גבוהה.

התכונה העיקרית של SHAREit היא העברת קבצים מאדם אחד לשני שנמצאים במרחק קרוב. היא מאפשרת למשתמשים לשתף תמונות, מוזיקה ועוד באמצעות מכשירים אחרים, מבלי להשתמש באינטרנט פעיל. SHAREit ביססה את עצמה גם כפלטפורמת תוכן דיגיטלי חד פעמית, שמספקת למשתמשים שירותי משחקים וגילוי וצריכה של תוכן. בנוסף, יש באפליקציה של SHAREit מרכז משחקים ייעודי, שמציע משחקי HTML5, סרטוני גיימינג ואפשרות להורדת משחקים חמים.

"מגפת הקורונה דחפה צרכנים ברחבי העולם לבלות יותר זמן בטלפונים הניידים שלהם, שם הם חיפשו אפשרויות בידור ומשחקים. זה עורר את השימוש ב- SHAREit בשווקים חדשים יותר והאיץ את אימוצה בשווקים הקיימים. באופן ספציפי, במקומות שבהם למשתמשים אין חיבור אינטרנט יציב, למשל, באמצעות היכולת הלא מקוונת שלה, הפכה האפליקציה תוכן דיגיטלי לנגיש יותר על ידי כך שאפשרה להם לשתף אפליקציות, מוזיקה, סרטונים ומשחקים עם עמיתיהם", אמר קאראם מלוטרה, שותף וסגן נשיא גלובלי ב-SHAREit. לדבריו, "שני ההישגים הגדולים האחרונים שלנו הדגישו היטב את קצב הצמיחה והערך של המוצרים ושירותי פלטפורמת השיווק שאנחנו מציעים ברחבי העולם, שזכו להכרה רחבה על ידי המשתמשים והשותפים שלנו."

SHAREit Group היא חברת טכנולוגיה שבנתה חבילה מגוונת של יישומים, שהותקנו על ידי כמעט 2.4 מיליארד משתמשים ברחבי העולם – כולל אפליקציית הליבה, SHAREit. הקבוצה מציעה מכלים פופולריים בתחום השירות ועד ליישומי תוכן ובידור דיגיטלי. הרשת העסקית של SHAREit מגיעה ליותר מ-150 מדינות ב-45 שפות שונות.

אירועים קרובים