1+1 לעובדי סינמדיה: חזרה לשגרה במשרד וגם חנוכה של משרדים חדשים

עובדי סינמדיה חונכים את המשרדים החדשים. צילום: ודים סוחרבסקי

במרכז הפיתוח הישראלי של סינמדיה (Synamedia), המפתחת טכנולוגיות מתקדמות לעולם הווידאו והטלוויזיה, ציינו את החזרה לשגרה בחגיגה כפולה: גם חזרה למשרדים, וגם – חנוכה של משרדים חדשים ומעוצבים במגדל RAD" ירושלים" החדש בהר חוצבים בירושלים. יעל פאינרו, מנכ"לית סינמדיה ישראל, וצבי גרסטל, סגן נשיא בכיר להנדסה בסינמדיה שמוביל את מרכז הפיתוח הירושלמי יחד איתה, קיבלו בבוקר את פני העובדים החדשים עם הפתעות: מטריות עם הכיתוב "עוד מעט נרגיש בבית", בלוקים מעץ עם תמונות של העובדים ומשפחותיהם, חולצות dry fit, מארזי שוקולד ועוד, כשעל הכל מנצחות שפרה כהן, מנהלת תפעול בכירה ישראל ואירופה, וסתוית קוואס, מנהלת משאבי האנוש של החברה בישראל.

סינמדיה היא הדיירת הראשונה במגדל, ומשרדיה יתפרסו על פני שבע קומות בשטח 10,000 מ"ר, שישרתו את 600 עובדי החברה, בהם מהנדסי פיתוח, מתכנתים, חוקרים, אנליסטים, חוקרי סייבר ומודיעין ועוד.

קומה שלמה הקדישה החברה לתרומה למען הקהילה, שבה היא מארחת את משרדי הילמ"ה (היי-טק למען החברה) – חברה לתועלת הציבור, שמטרתה להצמיח את הדור הבא של המנהיגות הטכנולוגית בקרב צעירות וצעירים שאינם מתגייסים לצבא (כגון בנות שירות לאומי). זאת, על ידי פיתוח פתרונות טכנולוגיים לאתגרים חברתיים. המיזם הוקם על ידי יזמים מבכירי ההיי-טק, ובראשם מנכ"ל ומייסד התוכנית, יוסי צוריה (מייסד NDS).

פאינרו ציינה, כי "המעבר למשרדים החדשים מסמן שלב חשוב בהתפתחות של סינמדיה כחברה פורצת דרך בתחום טכנולוגיות וידאו לשוק הטלויזיה והסטרימינג. ב – 2020 חווינו גידול משמעותי בביקוש לפתרונות של סינמדיה מצד לקוחות קיימים וחדשים, והשנה אנחנו מתכוונים להמשך לגייס עשרות עובדים חדשים כדי לענות על הביקושים".

עובדי סינמדיה חונכים את המשרדים החדשים. צילום: ודים סוחרבסקי

עובדי סינמדיה חונכים את המשרדים החדשים. צילום: ודים סוחרבסקי

תכנון המשרדים החדשים התחיל עוד לפני הקורונה, אך הושפע רבות ממודל העבודה ההיברידי שאימצה החברה: במקום ה"אופן ספייס" הקלאסי – חלוקת החלל לקפסולות ולחדרי צוות בקבוצות של עד שמונה עובדים, "עמדות חמות" משותפות ליותר מעובד אחד, ריבוי חדרי ישיבות לחשיבה יצירתית בצוותים קטנים, ניהול כמות העובדים שמגיעים למשרד באמצעות אפליקציה ועוד. העיצוב עצמו (בהובלת המעצבת מינה נאוי, ממשרד גרינהאוז אדריכלים) נעשה בהשראת הסמטאות הירושלמיות כדי לשוות לעיצוב הגלובלי של החברה אופי מקומי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים