איך חברות ההיי-טק עוברות את משבר הקורונה? והפעם: ESET ישראל

מנהלים בכירים בענף מספרים על הצעדים שנקט הארגון שלהם להתמודדות עם משבר הקורונה, ונותנים טיפים ● והפעם: גיל נוילנדר, מנכ"ל חברת ESET ישראל

כיצד השפיע עד כה המשבר על התפקוד השוטף של הארגון?

עד כה אנחנו ממשיכים לתת מענה ללקוחות ולשותפים שלנו. כ-90% מהעובדים עובדים מהבית. ההיערכות המוקדמת מתחילת החודש סייעה לנו להמשיך ולתת שירות גם מרחוק וללא הפתעות.

מבחינת תמהיל העבודה אנו מרגישים עלייה בביקושים למוצר הפרטי, כעת כשרוב הציבור עובד מהבית ונדרש להגן על המחשב האישי.

אילו אמצעים ננקטו ברמה הארגונית וברמת הקשר עם העובדים?
עשינו את המקסימום כדי להיערך כמה שיותר מוקדם, וכבר כשהתחיל השיח על הגבלת התנועה דאגנו, שבסוף כל יום ייקחו עימם העובדים את המחשבים שלהם איתם הביתה. כחברת אבטחת מידע אנחנו משתמשים בשוטף בכל האמצעים הדרושים – אנחנו מפעילים VPN ארגוני לעבודה מרחוק וגם משתמשים באימות דו שלבי על מנת לחזק ככל האפשר את אבטחת הארגון והמידע. בימים אלו אנו מקיימים פגישות וירטואליות וממשיכים בסדר היום כרגיל.

אילו אמצעים והנחיות ניתנו לעובדים בכל מה שקשור לנסיעות לחו"ל, לחוזרים מחו"ל, להגעה לעבודה ועוד?

בימים אלו כבר לא ממש צריך להנחות אף אחד לא לטוס לחו"ל. אבל כשרק התחיל שיח על בידוד לכל אלו ששבו מחו"ל, עובדים שחזרו בימים שסמוכים לתחילת הבידוד והבידוד עדיין לא חל עליהם, העדפנו שכבר יישארו לעבוד מהבית בשבועיים הבאים, Better safe than sorry.

את הישיבות הצוותיות התחלנו כל פעם עם הסבר על חשיבות השמירה על ההיגיינה האישית ואפילו תלינו שלטים כדי להזכיר לשטוף ידיים בתדירות גבוהה וגם פיזרנו מטליות לחיטוי בכל המשרד.

האם יש לך רעיונות וטיפים שיכולים לסייע לאחרים כיצד להתמודד עם המשבר?

תמיד כדאי לפעול באורך רוח, צעד צעד, עדיף לנסות להימנע מפאניקה כללית ככל האפשר. פשוט לעצור לרגע וממש להכין רשימה של הדברים שצריך לטפל בהם כדי לשמור על עבודה רציפה, ולטפל זה אחר זה. המשבר הוא גם הזדמנות לייעל את פרודוקטיביות החברה. שינוי השגרה דווקא מאפשר לעובדים לקדם פרויקטים שהיו תקועים או איטיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים