תוכן שיווקי
לקראת כנס Industry 4.0, ביום ג', 24 בספטמבר, בלאגו, ראשון לציון

טרונובייט – פתרונות חכמים לתעשייה

ראיון עם אדיר אורן, מנכ"ל חברת טרונובייט מקבוצת קונטאל

15/09/2019 17:58
טרונובייט

נשמח לדעת איך חברת Trunovate רואה את כנס Industry 4.0.

"טרונובייט (Trunovate) מקבוצת קונטאל הינה חלוצה ומובילה בתחום פתרונות IoT ובכללם פתרונות IIoT עבור Industry 4.0, פלטפורמת הדגל אשר פותחה אצלנו בחברה. Plantsharp הינה פלטפורמה מובילה בתחומה בארץ ובעולם, פתרון חלוץ המספק ללקוחותיו את המגוון הפונקציונאלי הרחב ביותר לניהול ובקרה של רצפות ייצור חכמות (MES) ממגוון רחב של מגזרים ותעשיות.

"כנס Industry 4.0 הולך להיות כנס מעניין הן בתכנים המקצועיים, בחברות התעשייה אשר מגיעות לשתף מהידע שלהן והן ברמת ההתעניינות של כלל החברות במשק עבור פתרונות חכמים ל-IIoT4.0.

אדיר אורן, מנכ"ל טרונובייט מקבוצת קונטאל. צילום: יח"צ

כולנו שומעים על המושג Industry 4.0, נשמח אם קצת תספר לנו מה זה אומר.

"ובכן מהפכת הקיטור הראשונה משנת 1784 מוגדרת Industry 1.0. Industry 2.0 משנת 1870 הינה מהפכה שהתחילה עם קווי הייצור ההמוניים, הרכבות ואלקטרוניקה מכנית. Industry 3.0 משנת 1969 הינה המהפכה אשר התחילה לשלב רובוטיקה, מחשוב ואמצעים אלקטרוניים. כיום אנו נמצאים בלב המהפכה הרביעית, Industry 4.0, אשר עיקרה הוא שילוב של אמצעי הייצור הפיזיים עם מידע חכם וחיבוריות המידע – מה שקרוי IoT. הייחודיות של Industry 4.0 היא ביכולת שלנו להשפיע על תהליכי הייצור בכך שהתעשייה והיצרנים יספקו לצרכנים מצד אחד מוצרים יותר טובים ורלוונטיים, ומצד שני ייצור חכם, יעיל ומבוקר, בעל יכולות לזהות קדימה ולהתריע מפני בעיות צפויות של ייצור קו כזה או אחר עוד בשלב הכנת חומרי הגלם. הרעיון הוא לאסוף את הררי המידע הקיימים ברצפת הייצור ולאורך השרשרת ולייצר את ההקשרים הנכונים באופן שיאפשר למנהלי הייצור והתפעול לקבל החלטות נבונות על סמך המידע, ובכך לייעל את תהליכי הייצור ושרשרת האספקה.

"ניקח לדוגמה את תעשיות המזון והפרמצבטיקה: הרצון של החברות היצרניות (מזון, תרופות ועוד) לשלב טכנולוגיות יצרניות חדשות, הרצון של ארגונים וגופים בינלאומיים, בכללם גם מדינות, לחבר את המידע הכולל ולהבין ולקשר בין פרמטרים של תחלואה, רמת חיים וההשפעה שלה הינו מאמץ תעשייתי טכנולוגי מאוד גדול ומורכב, עם השפעה על החיים של כולנו, וזאת רק דוגמה אחת למהפכה בתחום זה".

נשמח אם תספר לנו היכן Trunovate נמצאת וכיצד היא לוקחת חלק במהפכה זו.

"טרונובייט מקבוצת קונטאל הינה חלוצה ומובילה של פתרונות חכמים לתעשייה כבר יותר מ-15 שנים. הפתרון שלנו עבור IIoT קיים אצל לקוחות SMB וארגונים גדולים. לפלטפורמה שלנו קוראים PlantSharp, והמטרה שלנו היא לחבר בין אנשים ומכונות ולספק מענה לנקודות הכואבות של הארגונים, שהן התייעלות במשאבי אנרגיה, גמישות ודינאמיות בייצור, דרישות יצרניות ספציפיות המספקות יתרונות תחרותיים, רגולציות וייצור ירוק.

"אנו פועלים בתעשייה בינלאומית, אשר משקיעה יותר מ-2 טריליון דולר בעולם בשנה, ובישראל יותר ממיליארד שקל בשנה. יש לנו צוות מחקר ופיתוח מהמובילים במשק, יש לנו צוותי הצלחת לקוח, אשר יושבים אצל לקוחות ולוקחים אותם למחוזות תהליכיים וטכנולוגיים חדשים, וכמובן צוות תמיכה עבור מגוון הלקוחות שלנו.

"אנו מסייעים ללקוחות שלנו לעבור ל- Industry 4.0 ברוב המקרים אף ללא החלפה של מכונות הייצור עצמן. המהנדסים שלנו הם מומחי תוכן בעולם התעשייה, ובכך החוזק שלנו. אנו מומחים בתהליכים וטכנולוגיה ומחברים חיישנים ובקרים לפעמים אף אלחוטיים, ובעזרת פלטפורמת PlantSharp אנו עוזרים ללקוחות שלנו לשפר ולהתייעל תהליכית ותפעולית, ובכללם מדדי איכות, כמו מדד ה-OEE המפורסם. אנו מספקים פלטפורמת ניהול ובקרה אשר מתחילה בהוראות הייצור, סידורן וההורדה לייצור עצמו, אנו מספקים בקרת אונליין על התהליך, מבצעים Tracing & Tracking, מחברים את כל המידע עם מערכות ERP ואף עובדים בימים אלו על מנגנוני לימוד מכונה חדשניים אשר עדיין לא נראו.

"הכוח שלנו כחברה הוא בחיבוריות שלנו לשאר החברות בקבוצה שאנו שייכים לה, קונטאל טכנולוגיות, שקיימת יותר מ-55 שנים במגזר התעשייתי. בסופו של דבר הלקוח מחפש חברה שתספק לו את המענה מקצה לקצה, בין אם זה חברות מתמחות שלנו בתחום מיכון תעשייתי, בקרות HVAC&R, בקרים וחיישנים, פתרונות הנדסה ואלקטרו-מכניקה וכמובן הפלטפורמה שלנו המקשרת בין כולם.

"נשמח לארח אתכם אצלנו בביתן להדגים ולהראות את הפתרון הייחודי שלנו.

לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר הבית של החברה או לשלוח לה מייל.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים