תוכן שיווקי

ברודקום – מובילה בריבוע הקסם של גרטנר בניהול פרויקטים ופורטפוליו

תוכנת PPM Clarity של החברה מציעה רישוי פשוט לשימוש ללא הגבלה, אינטגרציה עמוקה יותר עם תוכנת הפיתוח הזריז והגמיש ראלי וחוויית משתמש חדשה, שתומכת בלקוחות שעוברים לניהול מוצר דיגיטלי

03/09/2019 15:21
מתעקשת להיכנס לעולמות התוכנה. ברודקום

ברודקום נבחרה, זו השנה השלישית ברציפות, לחברה מובילה בריבוע הקסם של גרטנר בתחום ניהול פרויקטים ופורטפוליו. הבחירה היא הודות לתוכנת ה-Clarity PPM שלה.

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, מייצגת בישראל את CA מבית ברודקום.

"עבור לקוחות רבים, טרנספורמציה דיגיטלית מתחילה במעבר מניהול פרויקטים מסורתי לתכנון וביצוע מבוססי מוצר. חוויית המשתמש החדשה ב-Clarity PPM מתחילה את התהליך על ידי מיפוי העבודה, הצוותים והתקציבים הקשורים למוצרים ושירותים שמניבים הכנסות, במהירות של Drag and drop", אמר אשוק רדי, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל חטיבת התוכנה הארגונית בברודקום. "הודות לשילוב עם תוכנת הפיתוח האג'ילי של ראלי, הלקוחות יכולים לתפוס הזדמנויות שוק חדשות ולסכל איומים תחרותיים, מתוך ראייה ברורה של כל ההשקעות שלהם – החל מהקונספט ועד למזומנים. פתרונות אלה עוזרים ללקוחותינו לקדם את יכולת ניהול המוצרים הדיגיטליים שלהם, על מנת לבצע שינויים מהירים בעת שהאסטרטגיות העסקיות משתנות, כדי לעמוד בדרישות השוק".

"אנחנו עוברים טרנספורמציה דיגיטלית המתמקדת באספקת מוצרים חדשים וחדשניים שהלקוחות שלנו רוצים", אמרה גייל פרסיל, מנהלת הפורטפוליו בפיטני בווס. "מה שאנחנו אוהבים ב-Clarity PPM הוא הגמישות שלו לתמוך בכל אחת מהיוזמות שלנו ולהציע גישות חדשות שעדיין אפילו לא שקלנו אותן. במצב כזה, אנחנו יכולים לנהל את כל מחזור חיי המוצר – מהקונספט ועד להשלמתו, באמצעות שילוב ה-Clarity PPM עם תוכנת ראלי".

על פי הדו"ח, "ה-Scaling של עסקים דיגיטליים דורש מחברות מובילות בתחום ה-PPM לאמץ גישות חדשות לתכנון וביצוע אסטרטגיים, ולהניע יוזמות ותכניות לטרנספורמציה עסקית".

"ככל שאנחנו ממשיכים לפתח את עסקי הקמעונות הדיגיטלית הרב ערוצית שלנו, אנחנו מסתמכים על Clarity PPM כדי לנהל מספר הולך וגדל של יוזמות קריטיות בתחומי העסקים וה-IT", אמר פטריק סוונסון, מנהל הפתרונות בתחום ניהול פרויקטי ה-IT באיקאה. "ממשק המשתמש המודרני ב-Clarity PPM מפגיש צוותים ומנהלים בכל הרמות כדי להבטיח שכולנו מושכים לאותו הכיוון, מצמצמים עבודה בזבזנית ומספקים ערך ללקוחות שלנו".

למידע נוסף על פתרונות Clarity Project and Portfolio Management לחצו כאן.

למידע נוסף על ראלי סופטוור לחצו כאן.

לקריאת הדו"ח המלא לחצו כאן.

אירועים קרובים