יוטיוב: אפליקציית הגיימינג נסגרת ותתאחד עם השירות הכללי

אחרי ארבע שנים, ביום ה' הקרוב תסתיים פעולתה של אפליקציית YouTube Gaming - שכולה הוקדשה אך ורק להזרמת משחקים - ומשתמשיה יופנו לערוץ חדש למשחקים, שיעלה לשירות הראשי של יוטיוב במקום

אפליקציית YouTube Gaming - הסוף. צילום: BigStock

בחודש ספטמבר אשתקד הודיעה גוגל, הבעלים של יוטיוב, כי בכוונתה לסגור את האפליקציה הייעודית למשחקים, YouTube Gaming, וזאת לאחר כארבע שנים בלבד ממועד השקתה. תאריך היעד לסגירה היה מרץ, אבל הדברים התעכבו ורק עכשיו קיבלו המשתמשים את ההודעה על סופו המוחלט של היישום שיגיע השבוע, ביום ה', כך על פי The Verge.

אחרי ה-30 במאי האפליקציה תפסיק לפעול וכל הקישורים/השירותים הקשורים לה יפנו את המשתמשים לערוץ חדש ביישום הליבה של יוטיוב.

בדף תמיכה שעלה לגבי הנושא מבהירה גוגל שהמנויים הנוכחיים של אפליקציית הגיימינג של יוטיוב יועברו לפלטפורמה הראשית, מה שיגרום לכך שהמנויים יאבדו את רשימת המשחקים השמורים שלהם. בנוסף, חשבונו של מי שהיה מנוי בעבר אך ויתר על המנוי שלו ייסגר לצמיתות לאחר המעבר המתוכנן.

כדי לעודד מעט את המשתמשים נמסר כי הערוץ החדש יכלול תכונות רבות שהיו באפליקציה, ומעניין להיזכר כי תכונות מסוימות של יוטיוב נבדקו לראשונה באפליקציית המשחקים, למשל המצב הכהה והאופציה לצרף מנויים לערוץ.

הזרמת גיימינג היא נושא חם ביותר בימינו, וגוגל טוענת שיותר מ-200 מיליון משתמשים עוסקים בתוכן משחקים ביוטיוב, אך למרות זאת האפליקציה הנפרדת שיועדה לתחום לא צלחה. "אנחנו רוצים להמשיך לבנות בית חזק יותר בעבור קהילת המשחקים המשגשגת ביוטיוב, לא רק באפליקציית YouTube Gaming", אמרה החברה כהסבר לסגירה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים