eToro הישראלית מתרחבת ומדווחת על רכישת חברת Firmo הדנית

יוני אסיא, מייסד ומנכ"ל פלטפורמת המסחר הישראלית-בינלאומית, אמר לאחר הרכישה: "Firmo תאפשר ל-eToro להאיץ את הצמיחה בתחום וגם את היצע הנכסים הדיגיטליים שלנו; בלוקצ'יין וטוקניזציה של נכסים ישחקו תפקיד מרכזי בעתיד של הכלכלה העולמית"

יוני אסיא, מנכ"ל אי-טורו. צילום: יח"צ

פלטפורמת המסחר הישראלית-בינלאומית eToro, שלה יותר מ-10 מיליון משתמשים ברחבי העולם, הודיעה היום (ב') על רכישת Firmo הדנית, המציעה חוזים חכמים מאובטחים על גבי הבלוקצ'יין. סכום הרכישה לא דווח.

יוני אסיא, מייסד ומנכ"ל eToro, אמר לאחר הרכישה: "Firmo תאפשר ל-eToro להאיץ את הצמיחה בתחום וגם את היצע הנכסים הדיגיטליים שלנו. בלוקצ'יין וטוקניזציה של נכסים ישחקו תפקיד מרכזי בעתיד של הכלכלה העולמית. אנחנו מאמינים כי במשך הזמן, כל נכס בר השקעה יעבור תהליך של טוקניזציה ונראה הון גדול שעובר לעולם הבלוקצ'יין".

בשאיפה לשמור מקום בחזית תעשיית הפינטק

eToro נוסדה בשנת 2007 על ידי האחים יוני ורונן אסיא, עם חזון לפתיחת והנגשת השווקים הגלובליים, כך שכל אדם יוכל לסחור ולהשקיע בדרך פשוטה ושקופה. בעוד חזון הליבה נשאר כשהיה, טכנלוגיית הבלוקצ'יין שתופסת נפח פעילות בחברה, מעידה כי eToro ממשיכה להתפתח. ב-2018 השיקה החברה את eToroX – ארנק למטבעות קריפטוגרפיים המאפשר השקעה ביותר מ-15 נכסים וירטואליים. בעניין הזה אמר אסיא: "על אף שההתרחבות שלנו עד כה הייתה אורגנית, אנחנו פוקחים עיניים לכיוון חברות שיותירו אותנו מובילים ובחזית תעשיית הפינטק. השוק כרגע הוא מעניין במיוחד".

eToro

eToro

Firmo מעסיקה כעשרה עובדים ובמהלך קיומה גייסה כמה מיליוני דולרים. היא תמשיך לפעול כזרוע חדשנות פנימית ב-eToro, ותכלול מחקר ופיתוח של תשתיות מבוססות בלוקצ'יין ותהליכי מסחר בתחום.

ד"ר עומרי רוס, מנכ"ל ומייסד Firmo, אמר: "הופעת הקריפטו וטכנולוגיית הבלוקצ'יין הביאה איתה חדשנות פיננסית בקנה מידה גדול במיוחד. עם זאת, ישנם מכשולים בכלכלה הקיימת שמונעים אימוץ המוני ואינטגרציה מלאה של הטכנלוגיות הללו עם תשתיות מהדור הקודם. המטרה שלנו היא לאפשר למשתמשים לסחור בכל נכס גלובלי על ידי המרה למטבע דיגיטלי והעברת תהליכי הסחר על גבי הבלוקצ'יין".

הטכנולוגיה של Firmo מספקת פלטפורמה בטוחה המאפשרת יצירת חוזים פיננסיים על גבי הבלוקצ'יין. החברה פיתחה טכנולוגיה שבתמיכת המערכת של החברה עצמה יכולה לפעול על גבי פלטפורמות בלוקצ'יין כמו את'ריום, EOS או NEO.

אסיא הוסיף: "הצוות של Firmo עשה עבודה פורצת דרך בפיתוח יישומי בלוקצ'יין שיצמצמו משמעותית את האתגרים הכרוכים במסחר גלובלי. אימוץ חוזים חכמים בבלוקצ'יין מגביר את האמון במערכת הפיננסית. אנו גאים ונרגשים מאוד לצרף אותם למשפחת eToro. אנחנו מאמינים כי יחד צפוי לנו עתיד מזהיר ומצפים להמשיך את המטרה המשותפת שלנו – להיות השירות הראשון המאפשר סחר, השקעה וחיסכון בנכסים דיגיטליים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים