דיווחים: גוגל שוקדת על פיקסל מוזל

מכשיר האנדרואיד החדש יכוון בעיקר לשווקים "רגישים למחיר" כמו הודו ויושק ככל הנראה ביולי או אוגוסט ● בינתיים לא ידוע אם המכשיר יימכר גם בישראל או באיזה מדינות חוץ מהודו ישווק

צילום אילוסטרציה: PixelMe, BigStock

לפי דיווחים, גוגל (Google) עובדת על טלפון חדש מסדרת פיקסל (Pixel), שעתיד להתאים במיוחד לשווקים מתעוררים כמו הודו. הטלפון של גוגל לשוק הביניים ייחשף, כנראה, בחודשים יולי או אוגוסט, כך על פי דיווח של The Economic Times.

הדגם החדש אמור להיות אחד המכשירים מרובים שגוגל מתעתדת להשיק הקיץ, בתוך התמקדות מיוחדת בשווקים מתעוררים. מכשיר הפיקסל יהיה זול יותר מאשר ה-Pixel 2 שהחברה מוכרת כעת.

המידע הודלף לתקשורת מטעם מי שמתוארים כארבעה אינדבידואלים שהם "מנהלים בכירים בתעשייה" שסיפקו את המידע ל-Economic Times. בינתיים לא ברור אל אילו מדינות אחרות, מלבד הודו שבשמה נקבו המקורות באופן ברור, עשוי להגיע הטלפון החכם.

גוגל מוכרת את הטלפונים החכמים הנוכחיים Pixel ו-Pixel 2 בהודו, אולם כדאי לזכור כי יש רבים, גם במדינות פחות עניות, שמחפשים מודלים זולים יותר. כך או כך, בכל הנוגע להודו, גידול בביקוש לטכנולוגיה במדינה הוא שגרם לחברות רבות להרחיב את תיק ההשקעות שלהן בה, חלקן בפיתוח מודלים הממוקדים במיוחד לצרכני האזור.

מכשיר הפיקסל המוזל, שיצטרף לכאורה להיצע מכשיריה של הענקית ממאונטיין ויו, אמור לסייע לגוגל לגרום למשתמשים רבים יותר להיות בעליהם של מכשיריה ולקוחות המותג שלה.

בנוסף לפיקסלים לשוק הביניים, גוגל מתכננת גם להשיק מספר מוצרים נוספים בשווקים מתעוררים, כולל בהודו, בקיץ הקרוב. מוצרים אלה יכללו את רמקול Google Home, את Pixelbook החדש, ומוצרי אוטומציה שונים, כך לטענת המקורות.

אפל (Apple) וסמסונג (Samsung) מכוונות תותחים כבדים להודו, וגוגל מתכננת להילחם במאמצים האלה לא רק על ידי השקת ליין מוצרים זולים אלא גם באמצעות הוצאת כסף גדול על שיווק במדינה, כך לפי דיווחים שונים בתקשורת העולמית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים