Tapet – רוצים רענון אביבי לטפט הנייד?

אפליקציה עשירה ומגוונת תעזור לכם לעשות סדר אנדרואידי במכשירים הניידים שלכם, ולהכניס גם אליהם מראה חדש ורענן ברוח בתקופת הפסח והאביב

Tapet

פסח הוא חג של התחדשות. תחשבו למשל על היום שאחרי, שלא לומר הערב האחרון – כל בולסי המצות נזכרים מחדש איך הם אוהבים חמץ ורצים לרחובות לחפש מאפיה שכבר פתוחה ומוכרת פיתות. תחשבו על ההורים, איך הם ישמחו שהצאצאים האהובים שלהם יחזרו לבית הספר ולגן אחרי חופשה קצת ארוכה מדי. תחשבו על הרבה מאוד בנקים שישמחו להתחדש עם הריביות החדשות שיצברו ההוצאות שביצעתם במהלך חופשת החג, בארץ ועוד יותר בחו"ל, בחופשות מתוכננות מראש או ברגע האחרון. והפריחה החדשה שמופיעה עתה, ואפילו עונת שנה חדשה פחות או יותר.

אה, וכן, זה גם החג שמבשר ממש בלי כוונה על עוד עדכון גדול בעבור מערכת ההפעלה שכנראה כבר שולטת בלא מעט מחשבים בסביבה שלכם. טוב, לא ממש לזה התכוונו אלה שכתבו את התנ"ך.

אז במקביל לשידור חוזר ועוד אחד של סדר היציאה ממצרים, ומחזור של בדיחות סדר משפחתיות ואף מעבר לכך, אפשר גם להתחדש קצת בדברים יותר חשובים לחיים הדיגיטליים – לתת, כך לדוגמה, מראה למסך הבית שלכם, לדוגמה, ולהתחיל לעשות את זה באופן אוטומטי.

כי אם החידושים של פסח מגיעים רק פעם בשנה, פעם בשנה, פעם בשנה – אה, סליחה, זה שיר של סוג של חג אחר – החידושים בטלפון הפרטי שלכם, אני כמעט בטוח לחלוטין, הרבה יותר תכופים, גם אם אתם לא מכשירים שרץ חדש כל כמה חודשים אלא נתקעים עם אותו מסך למשך תקופה ארוכה.

טפט חדש – מראה חדש

ומה הדבר הכי קל לשנות? את הטפט, את תמונת הרקע הזו מאחורה, שמלווה את מסכי הבית. אז נכון שקל מאוד להיכנס לגלריה, לבחון את התמונות ששמורות שם, לראות מה יותר חדש מה יותר ישן, ואז לפתוח, לבחור ולסמן – זה רק נשמע ארוך כמו שיודע כל מי שעשה את זה פעם אחת – אבל זה לא מרענן כמו לבדוק ולגלות שלפתע יש רקע אחר בכל זמן מוגדר, שחלק מקו הזמן המוגדר זה כל פעם שמנערים את המכשיר ממצב השינה וההמתנה שלו.

Tapet היא אפליקציה שתעזור לכם לעשות סדר אנדרואידי שכזה. היא אפילו תאפשר לכם להשתמש במגוון התמונות שצילמתם ושמרתם בזיכרון המכשיר שלכם, אבל מעבר לכך היא תאפשר לכם להשתמש במגוון רחב – סליחה, רחב מאוד – של דוגמאות גאומטריות יותר עגולות, יותר מרובעות, יותר מגוונות וכדומה, ובמקביל גם תאפשר לכם להשתמש בערכות שונות של צבעים, כולל צבעים שאתם תגדירו במדויק בעצמכם.

והכי חשוב, אתם תוכלו לקבוע כל כמה זמן להחליף את תמונת הרקע, מכמה דקות ועד הרחק לכמה ימים, ואפילו שבוע, וכל זה דרך תפריט ההגדרות. ואם אתם כבר בתפריט, אז תוכלו לקבוע כמה רקעים תוכלו לכלול לכל היותר ברשימת הרקעים המתחלפת, תוכלו גם לקבוע מאיזו תיקייה לקחת את התמונות השמורות שלכם אותם תרצו לשלב ברשימה, וכן לקבוע את התדירות היחסית שלהן.

אבל כל אלה זה מסביב. מה שחשוב, זה המסך הראשי בו אפשר לבחור באופן מדויק מה במדויק עושים. במסך הראשי אפשר לבחור רקע מסוים באופן אקראי, על ידי ביצוע של גרירת אצבע על המסך, בכיוונים מסוימים בכדי להחליף את התבנית, ובכיוונים אחרים בכדי להחליף ערכת צבעים. אם מוצאים רקע מסוים שרוצים רק אותו לזמן מה – אפשר לבצע נעילות לחלק מהאלמנטים בכדי להבטיח שהרקע יישאר.

אפשר גם לבחון את כל רשימת התבניות לרקעים הזמינה, חלקן בתשלום, ואפילו לסנן את הרשימה על מנת לראות נושא מסוים בלבד, ואז לבחור באמצעות זחלן (שקיים על כל רקע אפשרי) בכדי לקבוע את התדירות היחסית שלו.

קשה להסביר ולתאר את כל האפשרויות שמציעה Tepet, למרות שהיא מאוד קלה לשימוש. פשוט צריך להתחיל להתנסות, לראות איך אפשר לשנות את לוח הצבעים ולהגדיר לוחות אישיים, לגלות כיצד אפשר להגדיר את השימוש לערכות מסוימות בלבד, וגם לראות כמובן איך אפשר, כמו בכל אפליקציה, לסמן מועדפים ולשתף עם חברים.

אז אם אתם מאלה שלא שמים את הטלפון בצד גם בעת שיושבים לשולחן הסדר, זו אפליקציה שתוכל לספק לכם קצת תעסוקה לרגעים המשעממים אתכם, וגם הרבה אחר כך – והכל בשם היופי וההתחדשות האביבית כמובן.

להורדה מ-Google Play.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים