אבנר פז-צוק ינהל את מודרניזציית מערכות הליבה בבנק הפועלים

פז-צוק, תא"ל במילואים, לשעבר קצין חינוך ראשי, ידווח ישירות למנכ"ל הבנק, אבי פינטו

אבנר פז-צוק, מנהל פרויקט המודרניזציה של מערכות ליבה בבנק הפועלים. צילום: ויקיפדיה/Atbannett, Cc-by-sa-3.0

בנק הפועלים שחרר אתמול (ב') הודעה על סבב מינויים, בנוסף על אלו שדיווחנו. המינוי המשמעותי ביותר הוא של תא"ל (מיל) אבנר פז-צוק, לשעבר קצין חינוך ראשי, שמונה למנהל פרויקט המודרניזציה של מערכות הליבה המחשוביות. על פי הודעת הבנק, פז-צוק ידווח ישירות למנכ"ל הבנק, אריק פינטו.

פז-צוק, (שם משפחתו המקורי – פצו'ק) הוא יליד  קיבוץ עין השלושה. ב-1986 השתחרר מצה"ל, מסיירת מטכ"ל, אבל כעבור שבע שנים ב-1993 שב לשרת בצה"ל ביחידה טכנולוגית של אגף המודיעין. ב-2007 מונה לראש היחידה  הזו.

ב-2010 מונה לראש מחלקת הסייבר בצה"ל, ועל תפקידו זה  זכה בפרס ביטחון ישראל. ב-2013 מונה לתפקיד קצין חינוך ראשי, תפקיד בו שימש עד יולי שנה שעברה, עת פרש מצה"ל.

פז-צוק הינו בעל תואר ראשון בהנדסה ותואר שני במנהל עסקים. המינוי שלו התקבל בהפתעה מסוימת בשוק, משום שעל פי הודעת הבנק הוא ידווח ישירות למנכ"ל הבנק, ולא למנמ"רית, אתי בן זאב, מאחר ומדובר בנושא שהוא חלק בלתי נפרד מפעילות מערכות המידע.

מצד שני, אומרים גורמים בשוק, עצם העובדה שהוא ידווח למנכ"ל, מוכיחה שוב עד כמה קריטית בעיני הבנק סוגיית מערכות הליבה והחיבור שלה למערכות החדשות שמבטאות את העידן הדיגיטלי.

מינויים נוספים עליהם הודיע הבנק: שלומית אליאסף-דיין, שמשמשת כסגן היועץ המשפטי הראשי, תמונה לקצינת ציות ראשית בחטיבה לניהול סיכונים, במקום ניב פולני; ד"ר מוריה הופטמן-דורון, שמשמשת כיועצת משפטית ראשית של בנק איגוד, תחזור לבנק הפועלים ותשמש כמנהלת אגף ייעוץ משפטי ראשי. היא תחליף את חגית מאירוביץ' שפורשת מהבנק אחרי 11 שנים; שרית בן-נתן, שמשמשת כמנהלת אזור השרון בחטיבה הקמעונאית, תמונה למנהלת אגף בנקאות קמעונאית במקום גולן שרמן.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ראובן אופיר

    אתגר המודרניזציה - שמשמעו ביטול רוב הדלפקים בבנקים, והעברת הפעילות מהאזרח לבנק - דרך המחשב, הוא עצום . הוא דורש בין היתר מהמבוגרים בינינו, ללמוד את השימוש באפלקציות , ולשלוט במחשב. הבנק גם נקרא לשפר את מערכות הכספומט ( כמו מתן האפשרות למשוך עד 10000 ש"ח ליום - במכסימום 2 שליפות ) - ובמידה ויתרת החשבון מאפשרת זאת . גם מנהלי הסניפים ידרשו למתן יותר הסברים ללקוחות . לעניין זה, אצל"ש את הגב' שוש ביטון - מנהלת סניף 626 ברמתיים - הוד השרון , שדלתה תמיד פתוחה לעזרת הלקוחות .

אירועים קרובים