מיקרוסופט הכריזה על שני מחשבים בסדרת ה-Surface היוקרתית שלה

מדובר בשני מחשבי Surface Book 2, דור ההמשך של מחשבי ה-2-ב-1 הנתיקים שלה, שנמצאת מדרגה אחת מתחת לסדרת ה-Surface Pro היוקרתית יותר

Surface Book 2. צילום: יח"צ

מיקרוסופט (Microsoft) הכריזה על שני מחשבים בסדרת מחשבי ה-Surface היוקרתית שלה. מדובר בשני מחשבי Surface Book 2, דור ההמשך של מחשבי ה-2-ב-1 הנתיקים שלה, שנמצאת מדרגה אחת מתחת לסדרת ה-Surface Pro היוקרתית יותר. המחשבים מגיעים עם מסכים של 13.5 אינץ' ו-15 אינץ', והם מבוססים על משפחת מעבדי ה-Core מהדור השמיני של אינטל (Intel).

ההבדלים בין המחשבים קטנים. גודל המסך משפיע גם על הרזולוציה שהיא 3,000×2,000 פיקסלים במחשב עם המסך הקטן ו-3,240×2,160 פיקסלים באחיו הגדול. בנוסף שיבצה החברה כרטיסי האצה גרפית שונים במחשבים: GeForce GTX 1050 עם 2 ג'יגה-בייט זיכרון תצוגה של Nvidia במחשב הקטן לעומת GeForce GTX 1060 עם 6 ג'יגה-בייט זיכרון תצוגה במחשב הגדול יותר.

שני המחשבים מגיעים, כאמור, עם מעבד מסדרת המעבדים החדשה של אינטל, ומדובר ב-Core i7-8650U, מסדרת המעבדים דלי-צריכת האנרגיה של החברה. שניהם גם מגיעים בתצורה הבסיסית עם 16 ג'יגה-בייט זיכרון RAM. מבחינת אחסון ניתן לבחור בכונני SSD בנפח של 256, 512 ג'יגה-בייט או 1 טרה בייט. מאחור יש מצלמת 8 מגה-פיקסלים, ששימושית במיוחד במצב בו מנתקים את המסך מהמקלדת כדי לעבוד במצב טאבלט, ומקדימה יש מצלמת 5 מגה-פיקסלים המיועדת לשיחות וידיאו בעיקר.

גם מחשבים הפיכים ולא רק נתיקים

עוביים של המחשבים עומד על כ-23 מ"מ במצב סגור והמשקל הוא כ-1.9 ק"ג עבור המחשב עם מסך ה-15 אינץ', וכ-1.53 ק"ג עבור המחשב עם המסך הקטן יותר. הסוללה שבתוך המכשירים אמורה להספיק, לפי החברה, ל-17 שעות עבודה במצב עבודה כמחשב לעומת כחמש שעות עבודה במצב הטאבלט שלו, וזאת בעת צפייה בווידיאו.

הציר של המחשבים החדשים מאפשר להם להתנהג גם כמחשבים הפיכים ולא רק נתיקים, ובהתאם לכך גם במיקרוסופט "מזהים" ארבעה מצבי עבודה: מצב מחשב נייד רגיל, מצב טאבלט בו כאמור מנתקים את המסך מהמחשב, מצב סטודיו בו מסובבים את המקלדת ב-180 מעלות אל מתחת למסך, ומצב צפייה בו משתמשים במקלדת כבסיס, ואז מנתקים את המסך ומחברים אותו חזרה הפוך באלכסון בזווית כלשהי כדי לצפות בתכנים, למשל סרטים במהלך טיסה.

המקלדת של ה-Book 2 עברה גם מקצה שיפורים ומעבר לתאורה האחורית מתגאה מיקרוסופט שכעת המקשים נעים יותר ומספקים הרגשה נוחה וטובה יותר בעת ההקלדה. המחשבים מגיעים עם שתי יציאות USB רגילות, יציאת USB-C אחת, חריץ לכרטיס הרחבת זיכרון מסוג SD וחיבור אוזניות שגם נהנה מטכנולוגיית Atmos של דולבי (Dolby).

המחשבים יגיעו לשוק במהלך החודש הבא במחירים בסיסיים של 1,499 דולרים עבור המחשב עם מסך ה-13.5 אינץ' ו-2,499 דולרים עבור גרסת ה-15 אינץ'.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים