אינטל תקיים תחרות לפיתוח טכנולוגיה לזיהוי סרטן צוואר הרחם

במסגרת התחרות, תעניק החברה פרסים בשווי 100 אלף דולר לשלושת הזוכים הראשונים, שיפתחו אלגוריתם בינה מלאכותית שיוכל לסייע לזהות ולפענח את המחלה אצל נשים שנדבקו בה

פיתוח שיוכל לסייע בהצלת חיי אדם. אילוסטרציה: Warrior3d, BigStock

אינטל (Intel) מזמינה סטארט-אפים ומפתחים להירשם לתחרות לפיתוח אלגוריתם בינה מלאכותית, שיוכל לסייע לזהות ולפענח מקרים של סרטן צוואר הרחם על סמך צילומים שנעשו בסמארטפון.

במסגרת התחרות, תעניק החברה פרסים בשווי 100 אלף דולר לשלושת הזוכים הראשונים, מתוכם 50 אלף דולר לזוכה במקום הראשון. בנוסף, אינטל מציעה פרס של 20 אלף דולר למתחרה שיעשה את השימוש הטוב ביותר בכלים שלה במסגרת האתגר. התחרות מתקיימת בשיתוף הסטארט-אפ הישראלי MobileODT, שפיתח מערכת לאבחון סרטן צוואר הרחם דרך טלפון נייד.

ענקית הטכנולוגיה תאפשר למשתתפים בתחרות להשתמש במוצר ה-Deep Learning שלה, SDK – מוצר תוכנה חינמי, שמאפשר למומחי Big Data לבצע את משימת האימון של רשתות נוירונים. מדובר ברשת עצבית מלאכותית, שמחקה את אופן הלמידה של רשת עצבית אנושית ומשמשת ככלי בתחום לימודי המכונה. המוצר פותח על ידי יחידת ה-Big Data Analytics של אינטל בישראל.

זיהוי הסרטן הוא קריטי להצלת חייהן של מיליוני נשים, מפני שהוא עשוי לסייע במניעת טיפולים בלתי אפקטיביים ולאפשר לספקי שירותי הבריאות לתת הפניות מתאימות למקרים המצריכים טיפול מתקדם יותר.

"אנחנו שואפים לאתגר את המפתחים, מדעני הנתונים והסטודנטים שיפתחו אלגוריתמי בינה מלאכותית שיסייעו לפתור בעיות קשות ואמתיות בענפים שונים, בהם רפואה ושירותי בריאות", אמר דאג פישר, סגן נשיא בכיר באינטל ומנכ"ל קבוצת התוכנה והשירותים של החברה. "פיתוחים אלה יסייעו לקבל החלטות בזמן אמת לגבי הטיפולים ולתת מענה לנשים ברחבי העולם, שזקוקות לאבחון מוקדם של סרטן צוואר הרחם".

ההרשמה לתחרות תימשך עד ה-14 ביוני.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים