תוכן שיווקי

קמינריו: להתרחב מחברה מקומית לגלובלית

30/03/2017 16:37
רון דוידי, מנהל פיתוח עסקי בינלאומי של קמינריו. צילום: יח"צ

קמינריו (Kaminario) – חברת אחסון all-flash מובילה, מגדירה מחדש את העתיד של הדטה סנטרים המודרניים.

הפתרון הייחודי שלה מאפשר לארגונים להצליח בעולם לפי-דרישה של היום, ומכין אותם לטפל באופן חלק בחידושים של מחר.

מערך Kaminario K2 all-flash מספק את האג'יליות, סקלאביליות, ביצועים ויתרונות הכלכליים אותם דורשים מרכזי נתונים כדי להתמודד עם העולם מוכוון-ענן הדינאמי של היום, ומספק גישה לנתונים בזמן אמת – בכל מקום ובכל זמן.

לפני חמש שנים הצטרף רון דוידי לקמינריו כ-Country Manager לישראל, ולאחר מכן הרחיב את תחום האחריות שלו גם ל- EMEA. היום דוידי הוא מנהל פיתוח עסקי בינלאומי של קמינריו – המכסה את אירופה, המזרח הרחוק ואסיה פסיפיק, בחברה שהמטה שלה שוכן בבוסטון, ארצות הברית, ומרכז הפיתוח הגדול שלה ביקנעם.

במהלך שנים אלה, לא רק דוידי התקדם בחברה, אלא גם קמינריו התחזקה וביססה את מעמדה כיצרנית הישראלית היחידה של מערכי אחסון all-flash מתקדמים, וכובשת מעמד מוביל בתחום זה בעולם. היום, מאות לקוחות מסתמכים על Kaminario K2 כדי להעצים את היישומים הקריטיים שלהם ולהגן על האקו-סיסטם הדיגיטלי שלהם.

כשמדובר על שוק האחסון המבוסס על טכנולוגיות SSD – בו פועלת קמינריו, מדובר בשוק בעל פוטנציאל עצום של 40 מיליארד דולר, בהחלט לאור העובדה שיותר ויותר ארגוני אנטרפרייז עוברים למרכזי נתונים מבוססי all-flash.

דני גולן, מייסד ומנכ"ל קמינריו. צילום: יח"צ

דני גולן, מייסד ומנכ"ל קמינריו. צילום: יח"צ

קמינריו הוקמה בשנת 2008 על ידי דני גולן – לשעבר בכיר ב- EMC, המכהן מאז ההקמה כמנכ"ל החברה. מאז הקמתה הושקעו בקמינריו 218 מיליון דולר על ידי קרנות מובילות, ביניהן Sequoia ,Pitango ו-Globespan.

הנכס המרכזי בו גאה קמינריו היא המצוינות הטכנולוגית, לה אחראים הנהלה מנוסה, מהנדסי פיתוח תוכנה מצטיינים וחדשניים, 34 פטנטים, וארכיטקטורת תוכנה ייחודית.

כחלק של תכנית ההתחייבות המקיפה ביותר בתעשיית האחסון (K-Assured) קמינריו מציעה קיבולת מובטחת, ביצועים מובטחים, זמינות מובטחת, התרחבות מובטחת תחזוקה מובטחת, וחיי SSD (ר"ת Solid-State-Drive) מובטחים. בנוסף, קמינריו היא החברה הראשונה שהכריזה על מחיר של דולר אחד לג'יגה-בייט נפח אחסון.

הצלחתה של קמינריו בשוק לא הייתה אפשרית ללא בניית ארכיטקטורת Flash ייחודית המכילה 34 פטנטים. למעשה, פטנטים אלה נותנים לקמינריו את העליונות הטכנולוגית הבאה לידי ביטוי בגידול הגמיש ביותר במערכת אחסון – Scale-Out/Scale-Up, כמו גם היכולת לשפר תהליכים עסקיים על ידי אספקת זמן תגובה קבוע לכל mixed workload.

כל אלה ממצבים את קמינריו כפתרון all-flash עם עלות/תועלת הטובה ביותר בתעשייה, מה שמשתקף בעובדה ש-85% מה-POCs של קמינריו הופכים למכירות. בהחלט הישג מרשים.

קמינריו מרחיבה בקביעות את אקו-סיסטם השותפים הגלובליים הנרחב שלה, הממשיך לגדול בהתמדה כדי לספק ללקוחותיה פתרונות מלאים בהתאם לסביבת המחשוב שלהם.

חיים כהן, מנהל מכירות קמינריו בישראל. צילום: יניב פאר

חיים כהן, מנהל מכירות קמינריו בישראל. צילום: יניב פאר

דוידי אומר כי במקביל הרחיבה קמינריו את פעילותה הגלובלית, פתחה משרדים מקומיים בבריטניה, צרפת, דרום קוריאה, וכמובן בישראל בהובלתו של חיים כהן.

כל אלה הביאו את החברה להישגים מרשימים: הכפלת המכירות משנה-לשנה; גידול של 50% משנה-לשנה במספר הלקוחות; יותר מהכפלת מספר השותפים; והכפלת מספר העובדים בחברה, עם גידול קבוע של מרכז הפיתוח ביקנעם ובמשרדים המקומיים ברחבי העולם.

כמנהל פיתוח עסקי, דוידי גאה בכיסוי הגלובלי של החברה, ואומר כי היום קמינריו מרחיבה את נוכחותה באירופה, אסיה פסיפיק והחלק הצפוני של ארצות הברית מחוף-לחוף.

סיבה אחרת לגאווה היא העובדה שקמינריו הוכרזה על ידי גרטנר (Gartner) כ-Visionary בריבוע הקסם שלה למערכי אחסון Solid-State ב-2016, ודורגה ברשימת ארבעת המובילים, בכל המקרים הקשורים לשימוש ביכולות קריטיות בדירוג גרטנר.

כמו כן, החברה במקום השלישי בדירוג הסטארט-אפים לתוכנה שטוב ביותר לעבוד בהם (סקר Forbes/Glassdoor), כשהדירוגים ניתנים על ידי העובדים עצמם.

ההצלחה בישראל משתקפת בדומיננטיות של קמינריו בשוק הישראלי, עם המספר הגדול ביותר של התקנות. עובדה זו מגובה על ידי חברת האנליסטים STKI. בנוסף נהנית קמינריו מקצב הגידול המשמעותי ביותר בשוק הישראלי, ושביעות הרצון הגבוהה ביותר של לקוחות קיימים, המרחיבים מערכות קיימות וקונים מערכות נוספות עבור DR, וכן כדי לענות לצרכי המידע הארגוני הגדלים שלהם.

אירועים קרובים