סיסקו מפטרת את עובדי הסייבר בנתניה; 500 עובדי הסייבר של NDS ממשיכים כרגיל

מדובר בחלק ממהלך עולמי אותו מממשת החברה לצמצום כוח האדם שלה, בהיקף של אלפי עובדים ● פעילות הסייבר של סיסקו בירושלים תימשך

20 עובדים באובר הלכו הביתה בעקבות החקירות. אילוסטרציה: BigStock

מרכז הסייבר של סיסקו (Cisco) בנתניה, אותו הקימה ענקית התקשורת – נותר בלא עובדים. כ-20 עובדי המרכז פוטרו.

מדובר בחלק ממהלך עולמי אותו מממשת החברה, לצמצום כוח האדם שלה בהיקף של אלפי עובדים.

מרכז המצוינות לסייבר שהקימה ענקית התקשורת ב-2013 העסיק 20 עובדים. גורמים המקורבים למהלך מסרו לאנשים ומחשבים כי החברה מחויבת לישראל ולסייבר – וההוכחה לכך היא העסקתם של כ-500 מעובדי החברה בהר חוצבים שבירושלים – בפיתוח לתחום הגנת הסייבר. מדובר בעובדי NSD לשעבר, העוסקים בהגנה ובהצפנה לעולם הווידיאו.

ביוני השנה סיסקו רכשה את CloudLock הישראלית תמורת 293 מיליון דולר – כך הודיעה ענקית התקשורת. עובדי הנרכשת הצטרפו לחטיבת הרישות והאבטחה של סיסקו.

CloudLock מספקת לארגונים מעטפת אבטחת מידע רחבה ליישומים מבוססי ענן, בין היתר ServiceNow ,O365 ,Google Apps ,Salesforce ,DropBox ,Box ,Azure AWS ו-Force.com.

האויב שבפנים

מערכת CloudLock מציעה לארגונים פתרון בתצורת API, מבוסס ענן (Cloud Native), וכך הוא לא משפיע על משאבי ה-IT או על חוויית המשתמש הסופי.

המערכת מספקת פתרון הגנה המאפשר ניטור ומעקב אחרי התנהגות המשתמשים בסביבת הענן, ובכך מתריעה על איומים פוטנציאליים ומאפשרת נקיטת פעולות מניעה.

CloudLock צמחה במהירות בשדה הפעילות שלה, בשל התגברות איומי הסייבר והצורך להגן מפני "האויב שבפנים", ויש לה יותר מ-700 לקוחות ארגוניים ו-10 מיליון משתמשים.

CloudLock פועלת בתחום ה-CASB (ר"ת Cloud Access Security Brokers), המאפשר לארגונים נראות וניתוח ההתנהגות של המשתמשים. יש לה מרכז מו"פ בארץ, המעסיק כמה עשרות מתוך 150 עובדיה.

סיסקו משקיעה בישראל מזה שני עשורים, באמצעות רכישת חברות מקומיות ותמיכה בקהילת היזמים הישראלית בתוכניות השקעות שונות.

עד היום השקיעה החברה בישראל שבעה מיליארד דולר ברכישות, השקעות ישירות ובלתי ישירות. בסך הכול רכשה סיסקו 11 חברות ישראליות, ובמרכזן NDS, אותה קנתה ב-2012 תמורת חמישה מיליארד דולר, והשקיעה ביותר מ-30 סטארט-אפים ובארבע קרנות הון-סיכון. רבות מעסקות הרכישה הללו התמקדו בתחומי הליבה של פעילות סיסקו, דוגמת אבטחת תקשורת ומערכות, מרכזי עיבוד נתונים ומחשוב ענן, אינטרנט של הדברים, ציוד רכש ושבבים.

לא נמסרה תגובה מסיסקו ישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים