תוכן שיווקי
לקראת אירוע - VMworld 2016, לאס וגאס, ארצות הברית

VMware חשפה את הדוברים המרכזיים שלה בכנס VMworld 2016

החברה תציג באירוע הגדול את החזון שלה לעתיד הענן והעסקים הדיגיטליים

28/08/2016 15:06
VMworld 2016. צילום: יח"צ

VMware, מובילה בינלאומית בתשתיות ענן וניידות עסקית, חשפה את שורת הדוברים שלה בכנס VMworld 2016 שייפתח ב- 28 באוגוסט בלאס וגאס, ארצות הברית.

נושאו המרכזי של כנס VMworld 2016 הוא: "להיות – מחר", והוא יכלול יותר מ-400 מפגשים ייחודיים מטעם VMware וקהילת שותפיה ולקוחותיה. יותר מ-23 אלף איש צפויים להגיע לכנס, כאשר השנה הכנס זוכה לחסות של יותר מ-220 ספונסרים המציגים בתערוכה, כולל נותני חסות מרכזיים כמו דל (Dell), נט-אפ (NetApp), EMC, אינטל (Intel) ופאלו אלטו נטוורקס (Palo Alto Networks).

הנאומים המרכזיים הכלליים של VMware, שצפויים להתקיים בימים ב'-ג', יינתנו על ידי מנהלים בכירים אשר יציגו את הגישה של VMware למרכז נתונים מבוסס תוכנה, המאפשר לעסקים לייצר חדשנות בחופשיות על גבי עננים והתקנים שונים ללא שום מגבלות או אילוצים.

ב-29 באוגוסט בבוקר ייפתח הכנס עם נאומו של מנכ"ל VMware העולמית, פט גלסינגר. גלסינגר ידון בפרספקטיבת התעשייה של VMware לגבי העסקים הדיגיטליים ומצב הענן, וכן כיצד VMware מעצימה את לקוחותיה בעידן החדש הזה של עננים מרובים.

פט גלסינגר, מנכ"ל VMware

פט גלסינגר, מנכ"ל VMware

ב-30 באוגוסט, ינאמו סנג'אי פונן, סגן נשיא בכיר ב-VMware, המנהל הכללי של מחשוב משתמש הקצה וראש האגף הגלובלי לשיווק ותקשורת, וריי פארל, מנהל הטכנולוגיה הראשי של החברה (CTO).

בנוסף, קבוצה של מנהלים בכירים מכל היחידות העסקיות של VMware, ידגישו כיצד החברה מעצימה את חוויית המשתמש על ידי פישוט הפיתוח, הפריסה והאבטחה של כל היישומים, לא משנה היכן מריצים אותם, וכן יציגו טכנולוגיות מיוחדות והדגמות המכוונות להאיץ אף יותר את מרכז הנתונים מבוסס התוכנה.

סנג'אי פונן, סגן נשיא VMware

סנג'אי פונן, סגן נשיא VMware

הנאומים הכלליים יהיו זמינים בשידור חי דרך דף הבית של אתר VMworld ביום שני, ה-29 באוגוסט ב-9:00 בבוקר שעון לאס וגאס, וביום שלישי ה-30 באוגוסט גם כן בשעה 9:00.

מפגש שותפים ב-VMworld

VMware תארח את מפגש השותפים השנתי שלה ביום שבת, 27 באוגוסט, וביום ראשון, 28 באוגוסט. מפגש השותפים הוא אירוע בלעדי עבור שותפיה של VMware שנועד ליצירת מפגשים טכניים מעמיקים, הרצאות על פתרונות המתמקדים בניידות, ענן ו-VMware NSX וכן מפגשים מיוחדים בנושא פריצת דרך לשוק כדי לסייע לשותפים לבדל את העסקים שלהם מהמתחרים ולהגיע להצלחה גדולה יותר בזכות השותפות עם VMware.

כנס VMworld אירופה

כנס VMworld אירופה 2016 יתקיים בברצלונה, ספרד, בין ה-17-20 באוקטובר 2016. למידע נוסף ולהרשמה לחצו כאן.

אירועים קרובים