תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Red Hat Pizza, יום ד' 6 ביולי, סינמה סיטי גלילות

רד-האט משחררת את העוצמה של קונטיינרי Linux עם מערך פתרונות רחב ביותר

מערך מוצרי הקונטיינר של החברה מספק אפשרויות ברמה ארגונית עבור מפתחים, צוותי תפעול ומנהלי יישומים, מהדסקטופ ועד ענן היברידי

29/06/2016 08:25
הלוגו הישן של רד-האט. מצאו את ההבדלים

רד-האט (Red Hat), הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הכריזה בכנס Red Hat Summit המתקיים בסן פרנסיסקו, על זמינות המערך המקיף ביותר של פתרונות קונטיינר Linux ברמה ארגונית בתעשיית ה-IT.

מערך הקונטיינרים (היכולת לנצל משאבים קטנים במיוחד) של רד-האט עונה כמעט לכל צורך של אספקת יישומים, מכלי פיתוח חופשיים עד לפלטפורמת קונטיינר מקיפה שמשלבת ניהול, פלטפורמה-כשירות (PaaS) וקונטיינרים-כשירות (CaaS).

רד-האט, הנותנת מענה למודרניזציה של השקעות IT קיימות ולחדשנות כאחד, מאפשרת עתה ללקוחות למנף טוב יותר את מלוא היתרונות של קונטיינרים, עם פתרונות יותר מאובטחים, מתניידים ועקביים, התומכים בתקנים פתוחים כגון פורמט הקונטיינרים OCI ותזמור Kubernetes.


מערך פתרונות הקונטיינר של רד-האט נבנה על היסודות ברמה ארגונית של רד-האט, ומיועד לענות על צרכים עסקיים מתפתחים על ידי הצעת:
● מערכת הפעלה Linux קונטיינר מוקשחת ואמינה באמצעות Red Hat Enterprise Linux ו- Red Hat Enterprise Linux Atomic Host.
● פלטפורמת פיתוח ופריסת קונטיירים ארגוניים מקיפה, המותאמת למגוון רחב של תרחישי שימוש ב-Red Hat OpenShift.
● אחסון קונטיינר טבעי ברמה ארגונית דרך Red Hat Gluster Storage.
● ניהול קונטיינרים מאוחד עם Red Hat CloudForms.

Red Hat OpenShift – פלטפורמה קונטיינר אחת למענה למגוון רחב של פריסות ארגוניות

בחודש יוני 2015 הפך Red Hat OpenShift לפתרון ענן היברידי הראשון והיחיד הממוקד בקונטיינרים, הבנוי מ-Docker, Kubernetes, Project Atomic ו-OpenShift Origin, עם Red Hat Enterprise Linux בבסיסו.

OpenShift מספק פלטפורמה יציבה ומאובטחת יותר עבור פריסות מבוססות קונטיינר, מבלי להקריב השקעות IT קיימות, ומאפשר דו-קיום של יישומים מסורתיים קריטיים לצד יישומי ענן טבעיים חדשים מבוססי קונטיינר.

היום הודיעה רד-האט על הרחבה משמעותית של היצע הקונטיינר שלה על בסיס טכנולוגיית OpenShift, שמטרתה לסייע לארגונים לאמץ באופן מלא קונטיינרי Linux ברחבי מודלים של צריכה, מהדסקטופ של המפתח דרך סביבות ייצור ועד לענן ההיברידי. Red Hat OpenShift עונה עכשיו לצרכים ברחבי מחזור חיי אימוץ קונטיינר Linux.

Red Hat OpenShift מאפשר אינטגרציה קלה יותר עם שירותי Red Hat JBoss Middleware בתוך ארכיטקטורת קונטיינר. זה מאפשר למפתחים לבנות ולשלב יישומים חדשים מהר יותר, ולחדש ביתר קלות יישומים קיימים לריצה על תשתית מבוססת קונטיינר ברחבי הענן ההיברידי.

פול קורמייר, נשיא מוצרים וטכנולוגיות ברד-האט, אמר כי "בליבתם, קונטיינרים הם Linux, אם כי ארוזים באופן המאפשר ניידות ברחבי הענן ההיברידי, מאתר הלקוח לעננים ציבוריים מרובים. עם זאת, יישומים ברמה ארגונית דורשים הרבה דברים, ודרישות אלה לא משתנות בעולם ממוקד-קונטיינר. רק כאשר תזמור, ניהול והיקף גדול מתווספים באופן מאובטח ואמין, קונטיינרים יכולים להיכנס למיינסטרים הארגוני".

לדבריו, "היום השיקה רד-האט את המערך הרחב ביותר של מוצרי קונטיינר לינוקס ברמה ארגונית, מגובה בתמיכה עתירת הפרסים שלנו ומערך שותפים נרחב. מערך הקונטיינר החדש של רד-האט עונה לצרכים ברחבי ארגוני IT – מספק למפתחים כלים לבניית יישומי ענן טבעיים ויישומים ארגוניים בקונטיינרים, מה שמאפשר לצוותי תפעול לנהל תשתית קונטיינר חדשה בסדרי הגודל של הענן, ולעזור לעסקים בטרנספורמציית מרכזי הנתונים שלהם, כדי לאמץ את מלוא היתרונות של קונטיינרי Linux".

רד-האט מקיימת מפגש "פיצה וטכנולוגיה" ב-6 ביולי בסינמה סיטי גלילות, וכנס לקוחות ב-16 בנובמבר ב-LAGO ראשון לציון.

אירועים קרובים