סמסונג הציגה קישוריות דור רביעי לרכבים

מדובר ברכיב שמספק קישוריות לכל מי שנמצא ברכב ומבוסס על מערכת ההפעלה טיזן ● בנוסף, הוא אמור לשפר את הרגלי השימוש ברכב ולשלוח התראות דחופות במקרים של תאונות דרכים

ה-Connect Auto של סמסונג

סמסונג (Samaung) לא הסתפקה בהצגה של טלפוני דגל חדשים בכנס המובייל השנתי בברצלונה. לענקית הדרום קוריאנית יש אספירציות לא מעטות גם בתחום הרכבים החכמים והיא הציגה באירוע את Connect Auto – שאמור להביא בעיקר קישוריות דור רביעי אל המכונית הפרטית המודרנית.

מדובר ברכיב שמשובץ בתוך דונגל שמתחבר למחבר ה-OBD-II במכוניות שתומכות בכך. הרכיב מבוסס על מערכת ההפעלה טיזן (Tizen) של סמסונג עצמה והוא מספק קישוריות לרשת לכל מי שנמצא ברכב, תוך שהוא משמש כנקודת Wi-Fi חמה. בנוסף, באופן טבעי להתקן שמבוסס על טיזן, הוא תומך ב-Knox, הסביבה המאובטחת שמציעה סמסונג ללקוחותיה.

אולם, המתאם לא אמור להסתפק רק בתקשורת אלחוטית באמצעות רשתות סלולריות. הוא גם אמור, על פי החברה, לשפר את הרגלי השימוש ברכב. כך, למשל, הוא עתיד לעזור לנהג לעקוב טוב יותר אחרי שגרת הטיפולים ברכב ולמצוא אותו בקלות רבה יותר בחניונים. להבדיל הרבה הבדלות, הוא גם יכול לשלוח התראות דחופות במקרים של תאונות דרכים.

כדי לעשות זאת, הדונגל אוסף נתונים ממערכות שקיימות במכונית ואף בודק את מצבן של יחידות הרכב השונות. הנתונים שנאספים נשלחים באמצעות הרשת ומנותחים בידי אלגוריתם מורכב, שיודע לפענח את המידע ולשלוח אותו בחזרה למשתמש באמצעות אפליקציה.

הפלטפורמה החדשה של סמסונג תתחרה בפלטפורמות האחרות הקיימות בשוק החל מהרבעון השלישי של 2016. היא תתחיל את הדרך בארצות הברית, שם החברה תשתף פעולה עם AT&T.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים