אילן צחי מונה למנכ"ל זאפ

צחי ינהל את הקבוצה, שמאגדת בתוכה את קבוצת דפי זהב ● במסגרת תפקידו הקודם, כמנכ"ל HOT, הוא עמד במרכזה של סערה ציבורית סביב שירות הלקוחות של החברה

אילן צחי, המנכ"ל הנכנס של קבוצת זאפ וקבוצת דפי זהב

אילן צחי מונה למנכ"ל קבוצת זאפ, ובתוכה קבוצת דפי זהב. במסגרת זו הוא יוביל את פעילותה של החברה הוותיקה, המפעילה אינדקס אתרים ובעלי מקצוע, ואת פעילות אתר השוואות המחירים. הוא יחליף את סיגל שרוני, המכהנת כמנכ"לית בפועל של הקבוצה מאז מאי האחרון. היא מונתה לאחר עזיבתו של ניר למפרט את התפקיד. למפרט, אל"מ (מיל'), בעברו סגן מפקד 8200, המשנה למנכ"ל yes ומנכ"ל ערוץ 10, שימש בתפקיד מנכ"ל קבוצת זאפ כתשע שנים, וכיום הוא מנהל את מר תעשיות ציבוריות מקבוצת מר.

צחי מגיע לתפקידו הנוכחי לאחר 5.5 שנים ב-HOT, שם כיהן במספר תפקידים בכירים, בהם מנכ"ל HOT Mobile וסמנכ"ל השירות והמכירות של HOT. בתפקידו האחרון כיהן כמנכ"ל הקבוצה, עד שהודיע על פרישתו ביולי האחרון.

במסגרת תפקידו כמנכ"ל HOT התמודד צחי עם הטענות נגד שירות הלקוחות של החברה, ובעיקר על זמן ההמתנה של הלקוח – טענות ששודרו עליהן אייטמים רבים במדיה, בעיקר בתוכנית צינור לילה בערוץ 10, ושבגינן השית משרד התקשורת על החברה קנס בסך 1.3 מיליון שקלים. כתוצאה מכך, הציגו ב-HOT קיצור בזמן ההמתנה.

כמו כן, במהלך כהונתו של צחי כמנכ"ל התאגדו עובדי החברה בהסתדרות – התאגדות שהנהלת HOT התנגדה לה ונלחמה בה בתחילה, אולם אחר כך הכירה בה. בית המשפט חייב את הנהלת החברה לשלם להסתדרות 100 אלף שקלים, לאחר שקבע שבניסיונה למנוע את ההתארגנות, היא פעלה שלא כחוק ובצורה "בלתי מידתית ואף היסטרית".

קודם לעבודתו ב-HOT שימש צחי במספר תפקידי ניהול בחטיבת הטכנולוגיות של סלקום, היה בין מקימי הרשת ההנדסית של החברה ואף כיהן כמנהל מערך התפעול הטכנולוגי שלה. בתפקידו האחרון בסלקום, שימש צחי כמנהל שירות הלקוחות וכחבר הנהלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים