NCR-ריטליקס הכירה בהסתדרות כארגון יציג של העובדים

ההכרה בהתאגדות ובוועד מגיעה כשבועיים לאחר שיותר משליש מעובדי החברה הצטרפו להסתדרות

מסתדרים בהסתדרות. ריטליקס

הנהלת NCR, לשעבר ריטליקס (Retalix), הכירה בהסתדרות כארגון העובדים היציג של עובדי החברה. כך הודיע גיא פרי, מנהל אתר NCR ישראל, לעובדי החברה ולנציגי ההסתדרות.

ההכרה בהתאגדות ובוועד מגיעה כשבועיים לאחר שיותר משליש מעובדי החברה הצטרפו להסתדרות. באיגרת ששלח פרי לכל עובדי החברה, הוא ציין כי פגישת היכרות ראשונה תיקבע מיד לאחר החגים.

בנובמבר 2012, NCR האמריקנית רכשה את ריטליקס הישראלית תמורת כ-750 מיליון דולרים במזומן. שווייה של החברה הרוכשת עומד על כ-3.8 מיליארד דולר, היא נוסדה ב-1884 ומיוצגת בארץ על ידי י.א. מיטווך ובניו. החברה פועלת בעולם הקמעונות ומספקת לרשתות ולחנויות מוצרים ותוכנות. פעילות נוספת שלה היא בעולם הפיננסי. מטה החברה נמצא בדולות', ג'ורג'יה, ארצות הברית.

ריטליקס מספקת פתרונות תוכנה לעולם הקמעונות, לחנויות נוחות, לתחנות דלק, למפיצים של מוצרי מזון וצריכה ולמכולות פרטיות. פתרונות התוכנה שלה ממכנים ומסנכרנים את פעולות הקמעונאי ואת שרשרת האספקה. 400 אלף מוצרי ריטליקס מוטמעים ביותר מ-70 אלף חנויות ביותר מ-50 מדינות ברחבי העולם, שמשנעים מיליארדי דולרים. מטה החברה בארץ שוכן ברעננה והמטה שלה בארצות הברית נמצא בפלאנו, טקסס. מייסד החברה הוא בארי שקד. כיום, NCR ישראל מעסיקה כ-850 עובדים.

יקי חלוצי, יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק בהסתדרות, אמר כי "ההכרה בהתאגדות של עובדי NCR היא צעד נוסף המבסס את מעמדו של האיגוד, ומסמל את המהפכה השקטה בענף ההיי-טק. עוד ועוד עובדים ועובדות בענף מבינים כי הדרך לדאוג לזכויות ולהבטיח את ביטחונם התעסוקתי, היא באמצעות התארגנות בהסתדרות".

יו"ר ועד הפעולה של עובדי החברה, ליאור טהור, הוסיף כי "לאחר ההכרה של הנהלת NCR בהתארגנות ובוועד, אנו מצפים לשיתוף פעולה פורה ולתחילתו של המשא ומתן לגיבוש הסכם קיבוצי".

עובדי NCR מצטרפים לעשרות אלפי עובדים שכבר מאורגנים באיגוד המקצועי שהקימה ההסתדרות בשנה שעברה לעובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק. מאז הקמתו, התאגדו בו עובדים בחברות היי-טק גדולות נוספות: כך, במאי השנה התאגדו בהסתדרות אלפי עובדי אמדוקס. חברות היי-טק גדולות נוספות, הן קומברס, סאפ (SAP), נס טכנולוגיות, סלקום, פלאפון , HOT Mobile, פרטנר ובזק בינלאומי. עובדים של חברות נוספות התארגנו בהסתדרות הלאומית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים