E2C זכתה במקום הראשון על פיתוח סמארטפון לגיל השלישי

הזכייה הייתה במסגרת תחרות הסטארט-אפים הבינלאומית 30in30in30 של Aging 2.0 - ארגון המתעסק בפיתוח טכנולוגיות לגיל השלישי, וחטיבת היזמות של גוגל

אמיר אלון, מנכ"ל E2C. צילום: שירי קליין נהרי

הקמפוס של גוגל (Google) בתל אביב התמלא השבוע באנשים שבאו להשתתף, לצפות ולסקר את תחרות הסטארט-אפים הבינלאומית 30in30in30 של Aging 2.0 – ארגון המתעסק בפיתוח טכנולוגיות לגיל השלישי, וחטיבת היזמות של גוגל. את התחרות בישראל, בה השתתפו שבעה סטארט-אפים שפיתחו פתרונות טכנולוגיים לאוכלוסיה המתבגרת, אירח ואירגן האקסלרטור TechForGood Rally.

בתחרות בישראל זכה הסטארט-אפ E2C, המתמחה בהתאמת מכשירי סמארטפון לבני ובנות הגיל השלישי, תוך מתן פתרון מלא לצרכים הייחודיים של האוכלוסיה המתבגרת שלא גדלה על ברכי הטכנולוגיה המודרנית. הסמארטפון שמציע הסטארט-אפ מתאפיין בפשטות התפעול של שיחות, מסרים כתובים, תמונות ואפליקציות. כמו כן מגיע הסמארטפון עם אותיות בכתב גדול וברור, ומסך המגע שלו מגיב ללחיצות ארוכות יותר מבסמארטפונים רגילים. בנוסף לתצוגה הידידותית, יכול המשתמש שמתקשה בתפעול להיעזר בתמיכה מרחוק בעת הצורך.

תל אביב היא אחת מתוך 30 ערים שמארחות במשך 30 ימים את התחרות, בה מתחרים 30 מיזמים על הזכות לחשוף את הטכנולוגיה שפיתחו המיועדת לגיל השלישי בפני בכירי התעשייה וכן להציג את הפיתוח שלהם בתערוכה הגדולה ביותר בתחום – AgeTech Expo שתתקיים בנובמבר בסן פרנסיסקו.

את האירוע הישראלי של התחרות אירח האקסלרטור TechForGood Rally שמתמחה במיזמים מתחום הסושיאל-טק ובמחזור הקרוב שיחל באוקטובר אף יקדיש מסלול מיוחד למיזמים מתחום האייג'ינג, בעקבות ההכרה כי העלייה המתמדת בתוחלת החיים בעולם המערבי הביאה עמה גם התפתחות מואצת של טכנולוגיות המיועדות לשיפור איכות החיים של בני הגיל השלישי. הפתרונות אותם מפתחים הסטארט-אפים המשתתפים בתחרות ובאקסלרטור נעים בין מערכות להקניית ביטחון ומניעת נפילות, דרך אבחון מוקדם של מחלות, התאמת מכשירים סלולריים לצרכי המשתמשים ועד פלטפורמות להיכרויות, צוואות ומסרים אישיים שנשמרים בכספת דיגיטלית.

אמיר אלון, מנכ"ל E2C, אמר עם ההודעה על זכייתה במקום הראשון בתחרות הישראלית: "אני שמח מאוד על הזכיה בתחרות הבינלאומית שנערכה היום בישראל ומקווה לייצג את ישראל בכבוד בשלב האחרון של התחרות שייערך בסן פרנסיסקו. כבוגר האקסלרטור TechForGood אני מודה לכל הצוות שליווה אותנו בגיבוש המוצר והאסטרטגיה והכין אותנו היטב לרגע הזה. אנו מקווים לשכפל את ההצלחה לה אנו זוכים בישראל בשוק העולמי בכלל ובשוק האמריקני בפרט".

עומרי בורל, שותפה באקסלרטור TechForGood Rally. צילום: שירי קליין נהרי

עומרי בורל, שותפה באקסלרטור TechForGood Rally. צילום: שירי קליין נהרי

לדברי עומרי בורל, שותפה באקסלרטור TechForGood Rally: "על מנת להציע את הפתרונות הנדרשים לאוכלוסיה המתבגרת הגדלה והולכת ברחבי העולם, צריך שיתפתח אקוסיסטם הכולל סטארט-אפיסטים צעירים, משקיעים, ומדיה. אנחנו, כמאיץ, רואים עצמנו כקטליזטור מרכזי להנעת התהליך. ישראל הולכת להיות מובילה בתחום בזכות הכישרונות והכישורים שיש לנו פה, שיכולים לעשות אימפקט חברתי שיוביל למציאת פתרונות בדרכים חדשניות שיגיעו לעולם כולו. TechForGood Rally שם לו למטרה להפוך את ישראל למובילה בחדשנות טכנולוגית שתייצר פתרונות לסוגיות החברתיות הבוערות בעולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים