כלל ביטוח הטמיעה מערכת ביטוח פנסיה של סאפיינס בפרויקט בהיקף עשרות מיליוני שקלים

התוכנית כללה את הסבת המערכת לסביבה פתוחה, וכן את פיתוחם של שני מודולים חדשים: מודול עמלות סוכנים ומודול ניהול תביעות

רוני על-דור, מנכ"ל סאפיינס מקבוצת פורמולה מערכות

כלל ביטוח הטמיעה מערכת ביטוח פנסיה של סאפיינס. הפרויקט ארך כ-15 חודשים והסתיים לפני חודש. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על עשרות מיליוני שקלים.

במסגרת הפרויקט החליפה המערכת של סאפיינס מערכת מורשת (לגאסי) ישנה. הפרויקט כלל את הסבת המערכת לסביבה פתוחה, וכן את פיתוחם של שני מודולים חדשים: מודול עמלות סוכנים ומודול ניהול תביעות.

כלל ביטוח מחזיקה בנתח של כ-15% משוק החיסכון ארוך הטווח בארץ. קרנות הפנסיה של הקבוצה מנהלות נכסים בהיקף כולל של יותר מ-41 מיליארד שקל עבור כ-500 אלף עמיתים שלה, וקופות הגמל מנהלות כ-37 מיליארד שקל.

את הפרויקט ביצעו אנשי סאפיינס, בשיתוף פעולה עם אנשי כללביט מערכות – בית התוכנה של כלל, אשר פיתח את כל מערכות הלוויין המשלימות, כגון מחסן הנתונים הארגוני (DWH), מערכת הלוואות, מערכת קדם קליטה, הטמעה של מערכת פיננסית ומערכת קופה – וגם פיתוח של יותר ממאה ממשקים שונים למערכות השונות. המערכת משרתת אלפי משתמשים, ביניהם כ-2,000 סוכני הביטוח של כלל ביטוח, כאשר במערכת משתמשים מאות משתמשים מדי יום.

איזי כהן, מנכ"ל כלל ביטוח, אמר כי "המערכת החדשה מאפשרת לנו להאיץ את הצמיחה ולשרת ביעילות רבה יותר את סוכנינו ולקוחותינו, ובתוך כך לחזק את מעמדנו כמובילים בשוק הפנסיה בישראל".

גיל ארזי, מנכ"ל כללביט מערכות, אמר כי "המערכת של סאפיינס, עם מערכות לוויין אחרות שפיתחה כללביט מערכות בכלל ביטוח, מאפשרת לנו להעניק לסוכנים, ללקוחות ולעובדים שירות איכותי ומקצועי. הפרויקט הזה העמיד אותנו בחוד החנית של שוק הפנסיה בישראל".

"השוק הישראלי הוא בסיס אסטרטגי עבור סאפיינס, והצלחתו של פרויקט כלל ביטוח תורמת לחיזוק נוכחותנו והמוניטין שלנו כספק פתרונות ושירותים", ציין רוני על-דור, מנכ"ל סאפיינס מקבוצת פורמולה מערכות.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אלכס

    כל הכבוד לכלל שמתקינה בשנת 2015 מערכת שסאפינס הטמיעה במנורה לפני שמונה שנים.

אירועים קרובים