מועדון הצרכנות היי-טק זון נכנס לעולם הפנסיה

המועדון יציע ל-180 אלף חבריו קרן של מיטב דש עם דמי ניהול בשיעור 0.09% על הצבירה ו-0.9% בגין הפרמיה

המטרה: חסכון רב יותר עד לפרישה. אילוסטרציה: BigStock

מועדון הצרכנות היי-טק זון יציע ל-180 אלף חבריו תנאים מיוחדים בקרן הפנסיה של מיטב דש. תנאי הקרן הם 0.09% דמי ניהול על הצבירה ו-0.9% דמי ניהול על הפרמיה.

משמעות המהלך, שמבוצע אונליין, היא חסכון פוטנציאלי של עשרות אחוזים מדמי הניהול של העובדים שיצטרפו ותוספת של עשרות אלפי שקלים לכל חוסך בקופת הפנסיה. יצוין שהעמלה המקובלת בשוק הפנסיה מגיעה לעד 4% על הפרמיה ועד 0.25% בגין הצבירה.

ירון בר און, מנכ"ל משותף בהיי-טק סוכנות לביטוח, המלווה את המהלך, אמר כי "יש כיום בשוק הפנסיה אנומליה, שפועלת נגד טובת החוסכים. עובדי ההיי-טק משלמים כיום פי שלושה ממה שהם יכולים לשלם בהסדר החדש ומדובר בחסכון שיכול להגיע עד לרבע מיליון שקלים לחוסך ול-20 מיליארד בסך הכול".

עוד אמר בר און כי "המהלך שלנו יביא גופים נוספים להתנתק מהמודל הישן, המתבסס על חוסר שקיפות ודמי ניהול גבוהים באמצעות מנהלי ההסדרים הפנסיוניים, ולעבור להסדרים ישירים ודיגיטליים, שמאפשרים להיטיב את התנאים עבור החוסכים".

בהמשך הוא התייחס לשוק דמי הניהול באופן כללי ואמר כי "מסתתר בו פוטנציאל חסכון עצום, של מיליארדי שקלים והגיע הזמן שציבור החוסכים יוכל ליהנות ממנו בהצטרפות ישירה ופשוטה, בלי התניות ברכישת מוצרים נוספים ובלי צורך בהצהרת בריאות".

ירון בר און, מנכ"ל משותף בהיי-טק סוכנות לביטוח". צילום: חן גלילי

ירון בר און, מנכ"ל משותף בהיי-טק סוכנות לביטוח". צילום: חן גלילי

לדבריו, "חברי המועדון שיצטרפו ייהנו מדמי הניהול כל עוד הם עמיתים פעילים בקרן הפנסיה של מיטב דש, גם בשינוי או עזיבת מקום העבודה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ירון בר-און

    מובילים יחד עם הייטקזון מהפיכה צרכנית וחותכים בדמי ניהול בכל המוצרים הפיננסיים

אירועים קרובים