וואווי – החברה הסינית החדשנית ביותר

זוהי החברה הסינית הראשונה שנכנסה לדו"ח של תומסון רויטרס, שמאגד את 100 החברות החדשניות ביותר בעולם

חדשנית. וואווי

הישג לוואווי (Huawei): הענקית הסינית זכתה להיות החברה הראשונה ממדינה זו שנכללת בדו"ח החברות החדשניות השנתי של תומסון רויטרס (Thomson Reuters). הדו"ח מציג מדי שנה את 100 החברות היצרניות החדשניות ביותר בעולם בתחומים מגוונים, החל ממוצרי צריכה דרך מחשבים ועד רכבים.

וואווי נכללה בדו"ח בעיקר בזכות היכולות שהיא מציגה בתחום תשתית התקשורת וההשקעה הגדולה שלה במו"פ. כמחצית מ-140 אלף עובדי החברה, שמוגדרת על ידי המחברים כחברת ציוד הטלקומוניקציה הגדולה ביותר בעולם, עוסקים בכך, ב-21 מוקדים שונים ברחבי העולם.

הרשימה מכילה מספר רב של חברות מאסיה. למעשה, בחלוקה על פי יבשות, אסיה מובילה עם 46 חברות, כש-39 מהן יפניות, 4 דרום קוריאניות, 2 טייווניות וכאמור, כעת גם חברה אחת מסין. 35 חברות מגיעות מארצות הברית ולצרפת יש את נציגות הגדולה ביותר מאירופה, עם 7 חברות.

לפי הדו"ח, כלל 100 החברות הציגו גידול של כ-17% בהוצאות המחקר והפיתוח במונחים של שנה לשנה, וקצב גידול ההכנסות שלהן כמעט כפול מזה של החברות הכלולות במדד S&P 500.

"רשימת 100 החברות מייצגת את החלוצות הבולטות ביותר בתחום החדשנות. אלה הארגונים שמובילים לפריצות דרך, יוצרים מקומות עבודה חדשים ומציתים את אש הכלכלה העולמית", אמר בזיל מופתה, נשיא תומסון רויטרס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים