צ'רלטון תובעת מהספקיות הגדולות לחשוף את פרטי הגולשים באתרים שהפרו זכויות שלה

החברה, שמפעילה ערוצי ספורט בכבלים וב-yes, הגישה כתב תביעה נגד בזק בינלאומי, נטוויז'ן ו-012-סמייל, בו היא דורשת מבית המשפט להורות להן לחסום 80 אתרים בהם ניתן לצפות בחינם במשחקים

הגולשים בישראל יכולים לצפות במשחקי ספורט שמשודרים בערוצים הייעודיים בארץ באתרים ברשת ללא תשלום נוסף. צ'רלטון מבקשת למנוע מהם את האפשרות הזאת (לפחות במה שנוגע לערוצים שלה – ספורט 1, ספורט 2 וספורט 5 HD) ותובעת מספקיות האינטרנט הגדולות לחסום את האתרים הללו. החברה הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב תביעה נגד בזק בינלאומי, נטוויז'ן ו-012-סמייל בטענה שהן לא מונעות את ההפרה והעמידה את סכום התביעה על 10 מיליון שקלים בסך הכול.

על פי צ'רלטון, הספקיות יכולות למנוע את ההפרה בקלות אולם לא עושות זאת ומתנהגות כאילו זה לא מעניינן. צ'רלטון לחמה עד כה בבעלי האתרים עצמם וכעת היא טוענת שאין אפשרות מעשית למצוא את כולם. עם זאת, היא מבקשת מבית המשפט להוציא צו שמורה לספקיות לחשוף את זהות בעלי האתרים ולמסור לה את פרטי הגולשים שגלשו בהם – דבר אותו הספקיות יכולות לחשוף בקלות, על פי החברה.

בצ'רלטון מודים כי מדובר בעליית מדרגה במאבק של החברה נגד הפרת זכויות היוצרים שלה, לפחות לכאורה, באינטרנט וטוענים ש-"בשלו התנאים להביא לידי הסדרת הפעילות המפרה ברשת באמצעים פשוטים, זולים ויעילים".

עדיין לא הוגש כתב הגנה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מגיב

    גם לצד השני יש זכות לבקש עזרה מעורן דין.

אירועים קרובים