אפל שכרה שטחים בהרצליה פיתוח ותגייס מאות עובדים בישראל

ספקית ה-iPhone ה-iPad תרחיב את מצבת כוח האדם שלה בארץ לכ-1,000 עובדים, לאחר ששכרה באזור התעשייה של הרצליה פיתוח שטחים של כ-12,500 מ"ר ● כמו כן, ניתנה לאפל האופציה לשכור שטחים בבניין נוסף, שיוקם בשלב ב' של הפרויקט

אשמה. אפל

אפל (Apple) תרחיב את מצבת העובדים שלה בארץ לכ-1,000. החברה שכרה שטחים של כ-12,500 מ"ר באזור התעשייה בהרצליה פיתוח כדי לאכלס את עובדי המו"פ שלה בארץ, בבניין שבנייתו תסתיים בשנה הבאה. כמו כן, ניתנה לאפל האופציה לשכור שטחים בבניין נוסף, שיוקם בשלב ב' של הפרויקט.

כרגע מעסיקה אפל בישראל כ-300-500 עובדים. בדצמבר 2012 רכשה החברה את הסטארט-אפ הישראלי אנוביט (Anobit), שמפתח טכנולוגיה לשיפור זיכרונות של טלפונים חכמים, תמורת מאות מיליוני דולרים.

אנוביט פיתחה שבב המתמחה בייעול עבודת זיכרונות פלאש (Flash) באמצעות טכנולוגיה לעיבוד אותות, אשר משולב כבר כיום בכמה ממכשירי אפל, ובהם ה-iPhone, ה-iPad ומחשבי ה-Macbook Air. זו הייתה הרכישה הראשונה של אפל בישראל ואנוביט הפכה למרכז הפיתוח המקומי של החברה. לצד 200 עובדי אנוביט, שמועסקים במרכז הפיתוח של אפל שהוקם על בסיס משרדי אנוביט בהרצליה פיתוח, אפל קלטה בארץ כ-100 עובדים שפוטרו מטקסס אינסטרומנטס (Texas Instruments), שמועסקים במרכז פיתוח ברעננה. כמו כן, היא מחזיקה מרכז פיתוח במת"ם בחיפה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יוסי רוזנטל

    שלום רב! אבקש לדעת את כתובתכם הפיזית בהרצליה. בתורה מראש יוסי רוזנטל.

אירועים קרובים