מנכ"ל אינטל עורך שינויים ארגוניים: הקים חטיבה של "מכשירים חדשים"

בריאן קרזניץ, המנכ"ל הטרי של אינטל, בישר על מספר שינויים בחברה ובהם הקמת חטיבה שתעסוק ב-"מגמות של מוצרים חדשים ומתפתחים" ● במהלך 30 שנות עבודתו בחברה, יצא לקרזניץ שם של מי שמקבל החלטות במהירות: "החברה שלנו ניצבת בפני אתגרים משמעותיים, ואנו חייבים לנקוט צעדים במקביל להשלמת הגיבוש של האסטרטגיה העתידית שלנו"

המנכ"ל החדש של אינטל (Intel), בריאן קרזניץ, עורך בימים אלו מחדש בהיקף נרחב בחברה – ואף הורה על הקמת חטיבה חדשה מתוך שאיפה להגדיל את הנתח של אינטל בשוק הלוהט של המכשירים הניידים.

קרזניץ, העובד באינטל מזה 30 שנים, בישר על הארגון מחדש ימים ספורים לאחר כניסתו לתפקידו החדש כמנכ"ל. במסגרת השינויים, ידווחו מרבית החטיבות הגדולות של המוצרים ישירות לקרזניץ, בעוד שעל פעילויות הייצור ברחבי העולם הופקדה הנשיאה החדשה רנה ג'יימס – כך על פי מקור מקורב לחברה שביקש לשמור על עילום שם.

הפרטים של הארגון מחדש, שנכנס מיד לתוקף, תוארו במזכר פנימי שהופץ שלשום (ב') לעובדי אינטל. המזכר הודלף על ידי עובד אינטל, והפרטים בו אושרו רשמית ביום ג' על ידי דובר החברה צ'אק מלוי.

עוד עולה מהמזכר המודלף, כי החטיבות העיקריות של ענקית השבבים – בהן חטיבות מחשבי ה-PC, התקשורת במכשירים ניידים ומרכזי הנתונים, שדיווחו בעבר לדדי פרלמוטר, מנהל חטיבת הארכיטקטורה, ידווחו מעתה ישירות לקרזניץ. האחרון נכנס רשמית לתפקיד המנכ"ל בשבוע שעבר והודיע כי בהנהגתו תגלה החברה היענות רבה יותר לדרישות הלקוחות ותשים דגש על השוק הצומח במהירות של הטלפונים החכמים ומחשבי הלוח, בו היא מפגרת אחרי מתחרותיה.

בהודעה שהפיץ קרזניץ בדואר האלקטרוני לעובדי החברה נכתב, על פי המקור הפנימי, כי "כמנכ"ל אני מחויב לקבל החלטות בצורה מהירה ומושכלת. אני מחויב להחלטות אמיצות ולהתקדמות מהירה. המשמעות היא שנבצע שינויים תוך הקשבה, לימוד ותיקון על מנת להתקדם בקצב המהיר של התעשייה. החברה שלנו ניצבת בפני אתגרים משמעותיים, ואנו חייבים לנקוט צעדים במקביל להשלמת הגיבוש של האסטרטגיה העתידית שלנו".

במהלך 30 שנות עבודתו באינטל יצא לקרזניץ שם של מי שמקבל החלטות במהירות, לאחר שנועץ באנשיו הנאמנים. הארגון מחדש עליו הכריז קרזניץ השבוע הוא הצעד הראשון בתהליך שנועד להפוך את אינטל לחברה ממוקדת, זריזה וגמישה יותר – כך על פי מלוי. עוד על פי דובר אינטל, בראש החטיבה החדשה ל-"מכשירים חדשים" יעמוד מייק בל, שתעסוק ב-"מגמות של מוצרים חדשים ומתפתחים". ג'יימס, שניהלה בעבר את זרוע התוכנה של אינטל, תפקח מעתה גם על טכנולוגיות האבטחה, מלבד על פעילויות הייצור של החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים