תוכן שיווקי
לקראת מפגש פו"פ Tech, ב-26 ביוני, הבאגסי, דרך שלמה 44, תל אביב

לא טוב היות ההיי-טקיסט/ית לבדו/ה

פנים אל פנים, בלי תיווך ובלי מסכים, ייפגשו פנויים ופנויות מקהילת ההיי טק לערב שנותן הזדמנות להיכרות רומנטית ● אתם/ן באים/ות?

29/05/2018 17:45
מימין: אריק מאיר ופנינה רייפמן. צילום משפחתי

בעולם ההיי-טק הגועש והדינמי, המרוץ אחר הקריירה, סבב הגיוס או האקזיט מותיר זמן פנוי מועט להיכרות בינאישית צפופה ורומנטית. שעות ארוכות במשרד אורבני ממוזג מול מסך מחשב ונייד, ומעבר מתמיד להיכרויות שמתווכות באמצעות אפליקציות – כל אלה מעניקים תחושה ש-"מה שלא קורה בטינדר (Tinder) כבר לא נועד לקרות". יוזמה של בני הזוג דליה אסיא-פלד ופלי הנמר מבקשת לפתור בעיה זו.

השניים, בעלי קבוצת אנשים ומחשבים, שחיים ונושמים את קהיליית ההיי-טק המקומית כבר קרוב לארבעה עשורים, ממשיכים במסורת סדרת מפגשי הפו"פ Tech האקסקלוסיביים לבני הקהילה וחבריהם. מסורת זו, שיצאה לדרך מתוך איתור צורך של ממש שעלה מהשטח, הצמיחה אנשי ונשות היי-טק שבאו פנויים – ויצאו מרוצים.

מספר שווה של משתתפים ומשתתפות

את סדרת האירועים, הכוללים ספיד דייט במתכונת פנים מול פנים – בלי תיווך ובלי מסכים, ינחו פנינה רייפמן, מנהלת מרכז הזום-דייט ומפתחת שיטת הלייזר קואוצ'ינג, ובעלה, אריק מאיר, מבכירי המרכז. המפגשים ייערכו בתל אביב, עם מספר שווה של משתתפים ומשתתפות, בדיסקרטיות ולמטרות חברתיות, ויכללו תכנית אמנותית, מעגל שיח על אהבה, זוגיות ומה שביניהן, משחקי חברה ואימפרוביזציה וספיד דייט ייחודי בשיטת הזום דייט, ליצירת תקשורת בינאישית מועילה.

בסדרת המפגשים נוצר אקו-סיסטם מאפשר וקולח, שבאמצעותו יכולים פנויים ופנויות מקרב קהילת ההיי-טק למצוא שפה משותפת וחברה טובה, ולצאת כשבאמתחתם תרמיל מלא תובנות – ואולי גם אהבה.

רייפמן, החברה בארגון האמריקני I.C.F ומשמשת כמנטורית למימוש והגשמה, פיתחה את שיטת הלייזר קאוצ'ינג על מנת לקבל תוצאות רצויות ומהירות. היא מנחה סדנאות בארץ ובחו"ל על מודעות להגשמה עצמית ומימוש קולקטיבי, ומהווה מומחית בינלאומית ליצירת זוגיות והתאמה זוגית, שנבחרה כאחת הנשים המשפיעות בישראל. מאיר, בעל ניסיון עשיר בפתיחת שווקים בינלאומיים, הוא מומחה לתת מודע והשפעותיו על קבלת החלטות ומאמן זוגי ועסקי למציאות חדשה בשיטת הלייזר קאוצ'יג. הוא שירת באגף המודיעין של צה"ל וניהל בישראל את חברות הייעוץ הטכנולוגי גיגה ופורסטר (Forrester).

המפגש הבא יתקיים ב-26 ביוני בבר הבאגסי, דרך שלמה 44, תל אביב. פתיחת דלתות ב-20:00. הרשמה מראש בלבד, לא תתאפשר הרשמה במקום. עלות הכניסה, בסך של 120 שקלים, כוללת תכנית מלאה, כיבוד קל מפנק ומשקה ראשון.

להרשמה לאירוע לחץ כאן

אירועים קרובים