תוכן שיווקי
לקראת כנס רד-האט, פיצה וטכנולוגיה, יום ה', 24 במאי, סינמה סיטי, גלילות

נמל התעופה סכיפהול בחר ברד-האט כספק המרכזי במעבר לדיגיטל

לקראת רד-האט פיצה וטכנולוגיה, כנס הקוד הפתוח שכבר הפך למסורת בישראל, מציגה נוגה מאיר, מנהלת לקוחות אסטרטגיים בחטיבת המוצרים של מטריקס, סיפור הצלחה של לקוח שבחר במוצרי הקוד הפתוח של רד-האט

22/05/2018 13:16
נוגה מאיר, מנהלת לקוחות אסטרטגיים בחטיבת המוצרים של מטריקס. צילום: הדר צדקה חזן

נמל התעופה הבינלאומי של אמסטרדם, סכיפהול, החליט להסב מספר מערכות IT לענן, במטרה לשדרג את חוויית הנוסעים על ידי התייעלות, גמישות ושיפור אבטחת המידע. על מנת לבצע את המעבר, בחרה הנהלת נמל התעופה בפתרונות רד-האט (RedHat), ספקית פתרונות הקוד הפתוח, המיוצגת בישראל על ידי חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס.

הבחירה של נמל התעופה בפתרון RedHat OpenShift כבסיס לסביבת הענן ההיברידית, יחד עם פתרונות נוספים הנתמכים על ידי רד-האט – כגון Ansible ,Cloud Forms ,API Management ו-JBoss Fuse – סייעו לארגון להאיץ את תהליכי הפיתוח שלו ולשפר את ניהול ממשק התכנות האפליקטיבי.

כדי לעמוד בלוח הזמנים, הוחלט שהחברה תפרוס את ה-OpenShift על שירותי הענן הציבורי של מיקרוסופט (Microsoft) לצורך הטמעה מהירה, גמישות וביצועים, וכך לספק ללקוחותיה שירותים מתקדמים נוספים. נמל התעופה הטמיע בהצלחה את OpenShift בתוך 10 ימים בלבד, בעזרת הלווי והייעוץ של מומחי רד-האט.

עם אימוץ הפלטפורמה החדשה, בסכיפהול יכולים לפתח בקלות אפליקציות חדשות, להוסיף עוד שירותים, לנהל אותם ולהתחבר לשירותים הקיימים בתוך הארגון ובענן הציבורי. בעזרת השימוש בפלטפורמת האינטגרציה JBoss Fuse יש לנמל התעופה ההולנדי את האפשרות להעביר מידע מהשירותים המקומיים לשירותים בענן דרך ממשקי API. למעלה מכך, צוות הפיתוח והתשתיות הצליח לפתח יותר ממשקי API באופן הרבה יותר מהיר. סביבת ה-IT החדשה שרד-האט סיפקה לסכיפהול תואמת את החזון של הנמל לחוסר תלותיות ולניהול תהליכים בשירות עצמי באופן אג'ילי. שני אלה מסייעים לצוותי ה-IT שלו לפתח במהירות ולפרוס ביעילות שירותים חדשים הפונים ללקוחות.

יותר ויותר ארגונים מבצעים את המעבר ההכרחי ל-OpenShift

אני פוגשת יותר ויותר ארגונים שהתחילו להשתמש בפלטפורמות מסוג Docker וקוברניטיס, ובוחרים לבצע את המעבר ההכרחי לפלטפורמת ניהול הקונטיינרים RedHat OpenShift. ארגונים מתקדמים למתודולוגיית אג'ייל, על מנת לאפשר לצוותים טכנולוגיים את העצמאות בבחירות שלהם, אך יחד עם זאת להיות בשליטה על התשתיות. פלטפורמת ה-OpenShift מאפשרת סביבת פיתוח ואירוח לשירותים ואפליקציות מבוססי קונטיינרים, ומספקת לארגונים את האפשרות להטמיע ולנהל מערכות מבוססות Docker.

נמל התעופה סכיפהול הצליח לספק חדשנות טכנולוגית ולבצע טרנספורמציה דיגיטלית בעזרת ארסנל המוצרים מבית רד-האט. אין לי ספק שחברות נוספות ימשיכו לאמץ יותר מוצרים ושירותים מבית רד-האט כדי למצוא פתרונות טכנולוגיים ולהעצים את הפרודוקטיביות בעידן כה תחרותי.

סכיפהול הוא נמל התעופה המרכזי והגדול של אמסטרדם. הוא נחשב לגדול ולחשוב במדינה ולאחד העמוסים באירופה' ומהווה נקודת מעבר למיליוני נוסעים בשנה. מספר היעדים ברחבי העולם שניתן להגיע אליהם או לחזור מהם דרך סכיפהול עומד על כ-250.

להרשמה לאירוע לחץ כאן

אירועים קרובים