תוכן שיווקי
לקראת אירוע Documentum is Growing with OpenText, ב-31 במאי, מלון הרודס, הרצליה

NessPRO תציג את Core OpenText לניהול וחילופי מסמכים ומידע ארגוניים

21/05/2018 16:12
NessPRO

בכנס Documentum is Growing with OpenText, ש-NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, תקיים ב-31 במאי במלון הרודס בהרצליה, תוצג בפעם הראשונה בישראל מערכת OpenText Core לניהול מידע. המערכת, שהיא מבוססת ענן, פועלת בשיטת תוכנה כשירות (SaaS), והיא מאפשרת ניהול וחילופי מסמכים ומידע ארגוניים בצורה פשוטה, מאובטחת וחכמה. NessPRO משווקת את OpenText Core בישראל.

כדי למנוע סיכונים הכרוכים בהתפשטות השימוש בשיתוף קבצים ותוכן על גבי מחשבים ניידים, התקנים ניידים ועננים ציבוריים לא מנוהלים, מחלקות המחשוב בארגונים נמצאות תחת לחץ הולך וגובר למצוא פתרונות העונים על הצרכים והציפיות של המשתמשים, תוך מזעור החשיפה לסיכוני האבטחה בארגון. כאשר ארגונים הופכים את העסק שלהם לדיגיטלי ועוברים לענן, הם דורשים אפליקציות המאזנות בין חוויית המשתמש והפרודוקטיביות לבין אבטחת המידע והבקרות הארגוניות.

OpenText Core בנויה במיוחד עבור הארגון הדיגיטלי. היא משלבת את היתרונות של פריסת ענן מאובטחת עם חוויית משתמש בכל התקן – בין אם מדובר בטאבלט, טלפון או דפדפן – כדי לאפשר למשתמשים לקבל קבצים במהירות ובקלות.

OpenText care כוללת את HTML 5 file viewer למסמכים ומדיה משרדיים. הממשק פשוט ויעיל, ללא קשר למכשיר, מכיל יכולות כגון גרירה ושחרור (Drag and drop), חיפוש טקסט כולל מיון וסינון, ובקרת גרסאות עבור משתמשי קצה. המערכת מאפשרת לשתף מסמכים בין צוותים, עם בקרי הרשאות פנימיים וחיצוניים. בדומה לפלטפורמות חברתיות ופלטפורמות ענן רבות, למשתמשים יש את היכולת לעשות Like ולהשאיר תגובות בפוסטים.

למשתמשים יש לוח מחוונים המציג את הפעילויות האחרונות לצורך מעקב, וכדי לקבל תצוגה מלאה של הפרויקטים שלהם. ה-File Viewer מאפשר למשתמשים לבדוק קבצים ללא צורך לשמור עותקים באופן מקומי על ההתקנים. ניתן לערוך קבצים כאשר השינויים משתקפים באופן מידי, מבלי להמתין לסנכרון עם המחשב השולחני. בנוסף לכך, OpenText Core מספקת יכולות לניהול המשתמשים, ניהול גישה ומחיקה מרחוק.

OpenText Core משתמשת באותה התשתית של OpenText Cloud, המעבדת יותר מ-16 מיליארד טרנזקציות בשנה, שמייצגות 6.5 טריליון דולר במסחר, 3.5 פטה-בייטים של תוכן מאוחסן, 600 אלף שותפי מסחר ויותר מ-60 אלף לקוחות ברחבי העולם.

להרשמה לאירוע לחץ כאן

אירועים קרובים