גרטנר: שירותי אבטחה מבוססי ענן יצמחו השנה ב-21%

על פי חברת המחקר, שוק שירותי האבטחה המבוססים על ענן יעמוד על תשעה מיליארד דולר עד סוף העשור

אין כניסה למתחרים. אילוסטרציה: BigStock

שוק שירותי אבטחת מידע מבוססי ענן צפוי להמשיך ולצמוח, ויעמוד השנה על 5.9 מיליארד דולר, נתון המשקף צמיחה של 21% לעומת השנה החולפת, כך על פי מחקר חדש של גרטנר (Gartner).

על פי חברת המחקר, שוק שירותי האבטחה המבוססים על ענן יעמוד על תשעה מיליארד דולר עד סוף העשור.

בתוך כלל שירותי האבטחה בענן, התחומים הצפויים לחוות את הגידול הרב ביותר הם ניהול אירועי אבטחת מידע, SIEM, ניהול זהויות ובקרת גישה, IAM, וכן טכנולוגיות בצמיחה.

"אבטחת דואר אלקטרוני, אבטחת אינטרנט וניהול זהויות וגישה נותרו התחומים שבראש סדר העדיפויות של מנהלי אבטחת מידע בארגונים בעת המעבר של ארגונים לענן", אמר רוגרו קונטו, מנהל מחקר בגרטנר.

לדבריו, "התחומים המצויים בצמיחה בענן הם יכולות בינה ומודיעין על איומים, ארגזי חול לטיפול בנוזקות, הצפנת נתונים, ניהול ההגנה על נקודות קצה, ופיירוולים ליישומי אינטרנט (WAFs)".

על פי חברת המחקר, המניע לגידול בתחום שירותי אבטחה מבוססי ענן נובע מהגידול באיומי אבטחה, לצד הרצון לצמצום עלויות התפעול של האבטחה, והתועלות הנובעות מקבלת השירותים הללו בענן.

"עסקים קטנים ובינוניים (SMB) מגדילים את הצמיחה שלהם, כאשר הם הופכים למודעים יותר לאיומי האבטחה", נכתב בדו"ח. "הם גם רואים שקבלת שירותים מהענן מספקת הזדמנויות לצמצום עלויות, במיוחד עבור תפעול של ציוד אבטחה מבוסס חומרה, הדורש אנרגיה להפעלה שלו ולקירור הדטה סנטר".

"הענן מתאים באופן טבעי לצורכי ה-SMB", סיכם קונטו. "הקלות של הפריסה והניהול, התשלום לפי צריכה ופשטות התפעול – כל אלו הופכים את מודל צריכת שירותי אבטחה בענן לאטרקטיבי עבור ארגונים אלה, שמתאפיינים בפחות משאבי אנוש לתחום. מודל צריכת האבטחה בענן ימשיך להיות בחירה פופולרית עבור מנהלי אבטחה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים