גטר רכשה את הפצת מוצרי ה-VoIP מפוקוס טלקום – במיליוני שקלים

הפעילות שנרכשה כוללת הפצה של טלפוני IP, מרכזיות, מגשרים ונתבי רשת ● גטר מעוניינת להפוך לאחת משלוש השחקניות הגדולות בשוק זה

רוכשת. קבוצת גטר

קבוצת גטר רכשה מפוקוס טלקום את פעילות ה-VoIP שלה, בעסקה שמוערכת בכמה מיליוני שקלים. בעקבות הרכישה תשלב גטר את המותגים שפוקוס טלקום מייצגת בפתרונות התקשורת הקווית והאלחוטית שלה. פתרונות אלה יוצעו למפעילי תקשורת, אינטגרטורים ונותני שירות מקומיים בתחום הטלקום.

הפעילות שנרכשה כוללת הפצה של טלפוני IP, מרכזיות, מגשרים ונתבי רשת. שוק ה-VoIP מגלגל כ-100 מיליון שקלים בשנה, ובגטר מעריכים שעם הרכישה היא תהפוך לאחת משלוש השחקניות הגדולות בו. השתיים האחרות הן ארגוקום ויורוקום. חברות נוספות מביאות לשוק מוצרים בתחומים נקודתיים, כמו מצלמות אבטחה מרכזיות.

בין המותגים המוכרים בשוק שגטר תשווק נמצאים הפתרונות של סנום הגרמנית, גראנדסטרים האמריקנית ופנוויל, שתפסה תאוצה בשנתיים האחרונות בשוק הישראלי. לדברי רפאל זינגר, מנכ"ל גטר טק, "המוצרים שנשווק מצטרפים לקו המותגים שאנחנו מציעים ללקוחות בשוק התקשורת – שוק שאנחנו רואים בו מנוע צמיחה בשנים הבאות".

פוקוס טלקום היא קבוצת פתרונות תקשורת שהוקמה ב-1995 ומנוהלת על ידי אהוד שרר. ההערכה היא שהחברה החליטה למכור את קו הפצת המותגים בתחום ה-VoIP מתוך רצון להתמקד ביתר פעילויות הליבה שלה, ובהן פתרונות תקשורת לוויינים, סייבר ושעונים אטומיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים