הישראלי עמוס גניש מונה למנכ"ל טלקום איטליה

גניש, שצבר ניסיון רב בתחום התקשורת והטכנולוגיה, הוא הלא איטלקי הראשון שמכהן כמנכ"ל החברה ● טלקום איטליה מגלגלת מחזור של 19 מיליארד יורו בשנה

עמוס גניש, מנכ"ל טלקום איטליה. צילום: יח"צ

איש העסקים הישראלי עמוס גניש מונה למנכ"ל קונצרן התקשורת TIM (טלקום איטליה). זו הפעם הראשונה בהיסטוריה של החברה שמונה לה מנכ"ל שאינו איטלקי.

גניש צבר ניסיון רב בתחום התקשורת והטכנולוגיה בארצות הברית ובברזיל, שם היה שותף להקמת חברת התקשורת GVT והפך אותה לחברת אולטרה פס רחב בולטת במדינה בתוך מספר שנים בלבד. עוד כיהן גניש בקבוצת Vivendi, שם ניהל את פיתוח התוכנית האסטרטגית של הקבוצה, התכנים ופלטפורמות ההפצה. הוא שימש גם כמנכ"ל Telefonica Brasile/Vivo, חברת תקשורת משולבת בברזיל, שלה יותר מ-90 מיליון לקוחות והיצע הכולל טלפוניה וכן שירותים ובידור ניידים ונייחים.

טלקום איטליה, המגלגלת מחזור של 19 מיליארד יורו בשנה, מספקת שירותי טלקומוניקציה ופועלת בתחומי טכנולוגיית התקשורת והמידע הבינלאומיים. שירותים אלה כוללים תקשורת חוטית ואלחוטית, אינטרנט ומדיה, טכנולוגיות מידע, מחקר ופיתוח, מוצרים ופתרונות משרדיים ומערכות מסחריות. החברה מפעילה כ-100 מיליון קווים, כולל קווים דיגיטליים לשירותים משולבים באמריקה הלטינית, באירופה ובאגם הים התיכון. טלקום איטליה נמצאת בימים אלה במשא ומתן להקמת מיזם משותף עם חברת התקשורת הצרפתית +Canal, בעלות של 100 מיליון יורו.

לדברי גניש, "המינוי למשרת מנכ"ל TIM – חברה בעלת היסטוריה עשירה ועתיד מזהיר – היא זכות וכבוד עבורי. התוכנית היא לקדם את TIM לחברת טלוויזיה דיגיטלית. תוכנית ה-DigiTIM שלנו מבוססת על עקרונות בסיסיים, המתמקדים בעיקר על אספקת חוויית לקוח ומינוף הדיגיטציה כדי לשפר את ממשק החברה מול הלקוחות, אנליטיקה חכמה באמצעות Big Data והוספת וידיאו ומולטימדיה לקישוריות, המובילה להיצע מלוכד. זאת, תוך המשך השקעה בכיסוי הפס הרחב, על מנת לתמוך בהתפתחות לחברת הג'יגה-ביט".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים