הכירו את ה-Citee Connect: קורקינט הפועל על אנדרואיד 8.0

בלב הכידון של הקורקינט החשמלי הזה, שמצויד במנוע 250 וואט, ישנו מכשיר אנדרואיד לכל דבר ועניין עם מסך בגודל 5 אינץ', המאפשר בין השאר להשתמש לצורך ניווט ב-Google Maps

Citee Connect. צילום: יח"צ

קורקינטים חשמליים הם לא דבר חדש ברחובות ובכבישים, אבל המיזם החדש של ארכוס (Archos), היצרנית הצרפתית, הוא בהחלט משהו אחר.

ארכוס היא בדרך כלל חברה שמציעה לשוק מכשירי אנדרואיד זולים, טלפונים וטאבלטים, אבל ב-MWC 2018 היא תציג את Citee Connect שהוא קורקינט שמשתלב עם אנדרואיד.

בלב הכידון של הקורקינט החשמלי הזה, שמצויד במנוע 250 וואט, מצוי מכשיר אנדרואיד לכל עניין ודבר עם מסך בגודל 5 אינץ' ועם מערכת הפעלה אנדרואיד 8.0. לא מדובר במכשיר חזק במיוחד, כמיטב המסורת של החברה. הוא מגיע עם מעבד ארבע ליבות, זיכרון 1/8 גיגה-בייט בלבד, ועם תמיכה בקישוריות 3G ולא יותר. אבל הוא מאפשר, בין השאר, להשתמש לצורך ניווט ב-Google Maps.

לא ברור אם יש מגבלות על האפליקציות בהן ניתן להשתמש, וכמו כן לא ברור אם אפשר להוריד כל אפליקציה מ-Google Play, אבל מה שכן ידוע הוא שאפשר להוריד אפליקציה שמאפשרת נעילת גלגלים.

הגלגלים, אם כבר הוזכרו, הם בגודל 8.5 אינץ' והם חסינים לתקרים. המנוע אמור לספק לקורקינט יכולת תנועה במהירות של עד 25 קמ"ש ולמרחק של כ-24 ק"מ על סוללה אחת מלאה. המשקל בערך 12 ק"ג והוא מיועד לשימוש לאנשים שמשקלם עד 100 ק"ג.

ההשקה בפועל מתוכננת לקיץ הקרוב, והמחיר אמור להיות 499.99 יורו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים