אמזון מציגה את הסטייליסט האישי שלכם – Echo Look

המוצר החדש לא רק יצלם אתכם, אלא גם יוכל להעריך את הביגוד שלובש המשתמש בהתאם למשתנים כמו התאמה למגמות אופנתיות, התאמה לגוף וכן בגדים קודמים שנלבשו - ואפילו להמליץ על בגדים חדשים שהוא חושב שמתאימים

Echo Look. צילום: יח"צ

אמזון (Amazon) ממשיכה להרחיב את סדרת המוצרים מבוססי Alexa שלה.

המוצר החדש שהציגה, ומתבסס על היכולות של העוזרת האישית החכמה הקניינית של אמזון, נקרא Echo Look. מדובר במכשיר שכולל גם מצלמה לצד הרמקול ומוכוון לקהל שלא רק שהוא אוהב להתלבש, אלא גם מאוד חשוב לו לקבל חוות דעת על מה שהוא הוציא מהארון כדי ללבוש באותו יום.

Echo Look יעלה כ-200 דולר, כ-20 דולר יותר מהמכשיר המקורי, אבל יגיב ליותר פקודות ויוכל לבצע יותר דברים. כך למשל הוא יגלה התעניינות בפקודות כמו Alexa, Take a Photo או Alexa, Take a Video.

בעזרת פקודות אלו יוכל המשתמש לצלם את עצמו מכל הכיוונים כדי לראות בעצמו איך הוא נראה, כדי לשתף עם חברים וגם כדי לקבל חוות דעת מהמכשיר.

כן, בעזרת שילוב של לימוד מכונה, יוכל החפיץ החדש להעריך את הביגוד שלובש המשתמש בהתאם למשתנים כמו התאמה למגמות אופנתיות, התאמה לגוף וכן בגדים קודמים שלבש המשתמש.

וכמובן שבסופו של דבר יגיע גם שלב ההמלצות. ה-Echo Look יוכל להמליץ על בגדים חדשים שהוא חושב שמתאימים למשתמש, על סמך הידע הכללי שאסף והאנליזה שעשה לו או על סמך מה שהמצלמה קולטת באותו רגע, כשרוב הסיכויים שההמלצות יכוונו למותגים שרשת הקניות המקוונת עצמה מוכרת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים