מהיום לא לוקחים ארנק – פשוט מתלבשים חם

נסיון נוסף לחסוך מאיתנו את התשלום באמצעות כרטיסי האשראי המוחבאים בארנק שבתוך התיק - מגיע ממאסטרקארד, המאמינה כי התפיסה של תשלומים באמצעות מוצרי לבוש יומיומיים, תאפשר מעבר עתידי לתשלום ללא מגע יד

הז'קט המשלם של מאסטרקארד. צילום: יח"צ

תשלום סלולרי הוא עדיין נושא שלא ממריא בעולם, והתעשייה ממשיכה עדיין לחפש את המוצר האולטימטיבי לתשלום כזה, ללא מגע יד, בלי כל הטרחה הכרוכה בהוצאת הארנק מהתיק, ומתוכו את כרטיס האשראי, הקשת הקוד סודי לתשלום וכו'.

חברת האשראי העולמית מאסטרקארד (MasterCard) עושה מאמצים בכיוונים האלה מזה שנים, וכעת הציגה ז'קט מיוחד, המשלב את מגמת המחשוב הלביש, המאפשר תשלום ללא מגע על ידי לחיצה על השרוול.

נראה כי מאסטרקארד מאמינה כי התפיסה של תשלומים באמצעות מוצרי לבוש יומיומיים, כגון טבעות, צמידים או ביגוד, תתפוס תאוצה בשנים הקרובות ותאפשר מעבר עתידי לתשלום ללא מגע יד.

החברה הציגה את המוצר בטורניר הגולף העולמי ב-Royal Troon, ובו גם אפשרה לכל באי האירוע המחזיקים בכרטיס אשראי שלה, להשתמש בטכנולוגיית התשלום ללא מגע.

לדברי החברה, בפיילוט מקומי שערכה באירופה, שבו נבחן האימוץ של צילום סלפי או טביעת אצבע בעת ביצוע עסקאות, העידו תשעה מכל עשרה משתתפים שהיו מעוניינים להחליף את הסיסמה כצורת תשלום בצילום סלפי. 95% מהמשתתפים שביצעו עסקאות בטביעת אצבע, העידו כי חוויית הקנייה הייתה פשוטה קלה ובטוחה.

הפיילוט נערך כחצי שנה, ולאחריו כ-80% מהמשתתפים מסרו כי ברצונם להמשיך בזיהוי הביומטרי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים