"ארגונים נדרשים למחשבים שעונים על צרכיהם: שרידות ואבטחה"

"צרכי המחשוב הניידים בארגונים גדלים בלא הרף והם רוצים שהמחשב שלהם יהיה סוס עבודה עסקי מושלם", כך אמר רונן אלבוים, מנהל ערוצים ושותפים לתחום המסחרי בלנובו ישראל

רונן אלבוים, סמנכ"ל המכירות והשותפים העסקיים של לנובו ישראל. צילום: נדב כהן יהונתן

"ארגונים נדרשים לצרכי מחשוב אשר שונים מאלה של המגזר הצרכני-פרטי. הם רוצים מחשבים שרמות השרידות ואבטחת המידע שלהם תהיינה גבוהות יותר. צרכי המחשוב הניידים בארגונים גדלים בלא הרף והם רוצים שהמחשב שלהם יהיה סוס עבודה עסקי מושלם", כך אמר רונן אלבוים, מנהל ערוצים ושותפים לתחום המסחרי בלנובו (Lenovo) ישראל.

אלבוים דיבר בפתח כנס שותפים עסקיים שערכה החברה אתמול (ג') בגלובוס מקס שבמתחם אושילנד, כפר סבא, תחת הכותרת It's Transition Time. הכנס הופק על ידי אנשים ומחשבים.

בדבריו ציין אלבוים כי בתערוכת 2018 CES, שהתקיימה בינואר בלאס וגאס, "לנובו הציגה את היצע ה-Think השלם ביותר שלה. סדרות ה-ThinkPad X, ה-L וה-T מציעות עיצובים דקים במיוחד וחידושים ממוקדי לקוח". הוא מנה כמה מהתכונות העיקריות שלהם: "מדובר בעיצובים דקים וקלים יותר, עם מעבדי Core של אינטל (Intel) מהדור השמיני, לאורך כל קו המוצרים. יש להם תמיכה רחבה יותר בזיהוי מבוסס פנים ל-Windows Hello. כמו כן, הוספנו ThinkShutter – כיסוי פיזי למצלמת הרשת, שמספק ממד נוסף של אבטחה".

"עם סדרות המחשבים הללו, לנובו פונה לכל המגזרים – חברות היי-טק ומגזרי התעשייה השונים", סיכם אלבוים. "היעד הדומיננטי הוא אנשי היי-טק, שמפגינים נאמנות ארוכת שנים למותג. הסניף הישראלי ממשיך לצמוח – הרבה בזכות השותפים העסקיים, שממשיכים להצביע ברגליים, להביע בנו אמון ולקדם יחד אתנו את ThinkPad, שדגמיו נמצאים כמעט בכל ארגון עסקי".

מני גרינפלד, מנהל פיתוח עסקי בלנובו ישראל. צילום: נדב כהן יהונתן

מני גרינפלד, מנהל פיתוח עסקי בלנובו ישראל. צילום: נדב כהן יהונתן

מני גרינפלד, מנהל פיתוח עסקי בלנובו ישראל, תיאר כמה מהתכונות של המחשבים בסדרת ה-ThinkPad L: "היא מאמצת את עיצובי ה-YOGA ותצוגות 13 אינץ'. המחשבים כוללים מטענים עם חיבור מסוג USB Type-C בכל דגמי ThinkPad. כמו כן, יש אפשרות לשילוב תחנת עגינה מכנית צדדית, לתאימות כללית ולאבטחה באמצעות נעילה".

בהתייחסו לסדרת ThinkPad X הוא אמר כי "היא מציעה ביצועים מלאים, לצד הגמישות של YOGA ועיצוב קומפקטי. דגמי סדרת ThinkPad X עברו את מבחני Mil-Spec והוכיחו את עמידותם, והם יכולים לעבוד בכמה מהמקומות הכי פחות ידידותיים בעולם". לדבריו, "יש להם יכולת לטעינה מהירה, שמספקת 80% מנפח העבודה המלא של הסוללה בתוך חצי שעת טעינה. ה-X280 מציע עד 13 שעות עבודה וה-X380 YOGA – עד 13.6 שעות".

גרינפלד ציין כי "ה-X280 קל ב-20% והוא בעל עובי של 17.4 מ"מ, משמע – הוא דק ב-15% בהשוואה לקודמו. חוויית משתמש הקצה של ה-X380 YOGA שופרה בעזרת השימוש ב-Active Pen, ועם אבטחה מהירה וקלה יותר לשימוש עם מצלמת ה-IR ו-Windows Hello".

הוא סיים באמרו כי "המותג ThinkPad הוא שם נרדף לאיכות. הוא קיים כבר רבע מאה – מותגי מחשבים אישיים אחרים נעלמו בתקופה הזו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים