מיהם המנמ"רים המצטיינים של השנה החולפת?

האותות חולקו במסגרת כנס KickOff 2018, שנערך לציון פתיחת שנת הפעילות העסקית 2018, לאחר בחינה של ועדת איתור שבראשה עמד פרופ' גדי אריאב מאוניברסיטת תל אביב

המנמ''רים המצטיינים: שורה עליונה, מימין: טל לזרוב, כימדע; יבגני וולפין, ביטוח ישיר; יעקב חבושה, מט''ח; מולי צפריר, אוניברסיטת חיפה; אמיר זיו, עיריית הרצליה; אירנה פורטניק, CAL; יאיר פראנק, רשות התקשוב הממשלתי; פרופ' גדי אריאב, יו''ר ועדת האיתור; ששון סופרי, משרד המשפטים; רביד שמואלי, רשות מקרקעי ישראל. שורה אמצעית: גיל בכר, הרץ; מוטי סרודי, עיריית כפר סבא; שלומי בן פורת, אינטל; עופרה פרנקל, משרד השיכון. שורה תחתונה: שי גוטמן, UPS ישראל; ירון יהב, עיריית רמת גן; רחל לוביאניקר, עמידר החדשה; זיו נבו, אינטל. צילום: ניב קנטור

20 בעלי תפקידים בענף ה-ICT הישראלי קיבלו היום (ה') אותות הערכה והצטיינות על פועלם בשנת 2017, במסגרת כנס KickOff 2018, שנערך לציון פתיחת שנת הפעילות העסקית 2018. לוי הלוי, סמנכ"ל טכנולוגיות ותפעול ומנמ"ר בנק דיסקונט, הוכתר כמנמ"ר השנה. אות המערכת הוענק ליאיר פראנק, ראש רשות התקשוב הממשלתי.

הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך במלון הרודס בהרצליה, בהנחיית פלי הנמר, יזם ומנהיג הקבוצה. האותות חולקו לאחר בחינה של ועדת איתור שבראשה עמד פרופ' גדי אריאב מאוניברסיטת תל אביב.

להלן נימוקי השופטים לבחירות בזוכים.

ציון לשבח

● אמיר זיו, מנמ"ר עיריית הרצליה
"הביא לשיפור ממשק ואינטגרציה בין פעילויות, לטובת התושב, תוך תפיסת 'הלקוח במרכז'. הוביל פיתוח תשלומים באינטרנט וקידם הנגשת שירותים. מקדם עיר חכמה. הביא למעבר בנין ההנהלה בתוך שבועיים – באפס תקלות".

אמיר זיו, מנמ"ר עיריית הרצליה. צילום: ניב קנטור

אמיר זיו, מנמ"ר עיריית הרצליה. צילום: ניב קנטור

"זיו יצר מיכון של כל התהליכים והביא לחיסכון בטרטור הלקוחות-תושבים. שותף לראש העיר בהגדרת חזון העיר כמבוססת טכנולוגיה. שדרג באופן מתמשך ועקבי את מעמד מנמ"ר העיריה. גייס משאבים".

● רביד שמואלי, מנמ"ר רשות מקרקעי ישראל
"הביא להתוויית תכנית עבודה אסטרטגית – רמיטק. ירד ממערכות ליבה ישנות. הפיח רוח חיים בפעילות ארכאית. מנהל יחידה עם 300 עובדים. תומך בפעילות עסקית במערכת עם מיליוני מסמכים ובהיקף של 15 מיליארד שקלים. מערכות המידע ברשות משמשות כזרוע מרכזית למימוש המהפכה".

רביד שמואלי, מנמ"ר רשות מקרקעי ישראל. צילום: ניב קנטור

רביד שמואלי, מנמ"ר רשות מקרקעי ישראל. צילום: ניב קנטור

"שמואלי הביא לשיפור השירות. הכין לרשות תכנית חומש אסטרטגית, הכוללת תקציב רב-שנתי. בנה יכולת חיבור טובה ליעדים העסקיים. בעל אנרגיות חיוביות ושליטה בתכנית העבודה. הכין מערכי דיווח לציבור. מרשים, רהוט, מנהיג עסקי".

● ירון יהב, מנמ"ר עיריית רמת גן
"יצא למכרז ענן ומביא להיחלצות מתפיסה מיושנת של 'מרכז חישובים'. דוחף לכך שרמת גן תהיה עיר חכמה דיגיטלית. הביא להכנסת מערכת BI. הוביל מהפכת חדשנות מבוססת מחשוב – על ידי חיבור מערכות התחבורה העירוניות ל-Waze ולמעבר לענן פרטי".

ירון יהב, מנמ"ר עיריית רמת גן. צילום: ניב קנטור

ירון יהב, מנמ"ר עיריית רמת גן. צילום: ניב קנטור צילום: ניב קנטור

"יהב מוביל מיזם של עיר חכמה, עם דגש על מערכות החינוך העירוניות. בנה מערכת CRM לתושב. מנהל. הציג את מודל העיר החכמה בברצלונה, בחיפוש אחר שותפים לפיתוח – שהניבו ארבעה מיזמים בינלאומיים".

● דניאל נחום, מנמ"ר מפעל הפיס
"מנהל פעילות רצופה של 2,800 נקודות שירות. מקצוען עם ניסיון עשיר, יזם נלהב. הקים מערך הגרלות אוטומטי ממוכן. ניהל את הקמת חדרי המחשב ובניית מערך DR ו-וירטואליזציה, בזמן שיא של ארבעה חודשים".

דניאל נחום, מנמ"ר מפעל הפיס. צילום: ניב קנטור

דניאל נחום, מנמ"ר מפעל הפיס. צילום: ניב קנטור

"נחום מנהל יותר מ-100 עובדים. הביא להיערכות DR יוצאת דופן. בנה הנגשה רחבה של מערכות BI ויצר שותפות של ההנהלה בהובלת המחשוב. ביצועיסט".

● ששון סופרי, מנמ"ר משרד המשפטים
"מוביל את הטרנספורמציה לדיגיטל, כולל מעבר לענן במרקם מערכות מגוון באופן מיוחד. הוביל את מהפכת מערכת הטאבו במסגרת הפרויקטים של 'ישראל דיגיטלית'. ניהול יחידה גדולה, של 300 עובדים, עם תקציב משמעותי ועם דגש על פיתוח עצמי למערכות הליבה".

ששון סופרי, מנמ"ר משרד המשפטים

ששון סופרי, מנמ"ר משרד המשפטים

"סופרי מגביר את המודעות ל-'ישראל דיגיטלית', תוך גיוון תואם בכוח האדם. הביא לקידום מערכות בתחום רישום העמותות הציבוריות והנגיש את מערכי התמיכה של רשות התאגידים".

● עופרה פרנקל, מנמ"רית משרד השיכון
"מנהלת מנוסה של כ-100 עובדים בסביבה ניהולית-ציבורית. הביאה למעבר מאגף מנומנם, והפיכתו למשאב ניהול מרכזי. מעורבת מאוד בפרויקטים של המשרד. טכנולוגיות המידע היא בליבת העשייה של המשרד. השימוש בענן במשרד הוא תפיסה שמאפשרת גיוס של משאבים בזמן תגובה קצר".

עופרה פרנקל, מנמ"רית משרד השיכון. צילום: קובי קנטור

עופרה פרנקל, מנמ"רית משרד השיכון. צילום: קובי קנטור צילום: קובי קנטור ז"ל

"פרנקל הקימה מערך שליטה בפרויקטים של בניה ומחיר למשתכן".

● רחל לוביאניקר, מנמ"רית עמידר החדשה
"עסקה בשינוי הרגלים של הלקוחות הפנימיים בארגון, והביאה ליצירת אקו-סיסטם טכנולוגי – בסביבה דלת טכנולוגיה. יצרה שיפור בחוויית הלקוח ובהטמעה של כלים דיגיטליים. מובילה פרויקטים של ניהול ידע ומעבר לתהליכים 'בלא נייר'".

רחל לוביאניקר, מנמ"רית עמידר החדשה. צילום: ענבל מרמרי

רחל לוביאניקר, מנמ"רית עמידר החדשה. צילום: ענבל מרמרי

"לוביאניקר הביאה ליצירת חוויית לקוח, גם אצל הלקוחות החיצוניים, הלא דיגיטליים. תומכת בתחום ההתחדשות העירונית. בנתה שירות אישי ללקוח בביתו, באמצעות המובייל. הובילה את קידום החדשנות באמצעים ארגוניים לא שגרתיים".

● יעקב חבושה, מנמ"ר מט"ח
"מנהל מנוסה בארגון שמבוסס על עובדים ותיקים, שנדרשים לאמץ שינויים עמוקים. מגלה הבנה של תהליכים ארגוניים. הקים מערכת לניהול פרויקטים. מוביל טיפול ב-3,000 עובדים חיצוניים, במסגרת מערכת אחודה".

יעקב חבושה, מנמ"ר מט"ח. צילום: יח"צ

יעקב חבושה, מנמ"ר מט"ח. צילום: יח"צ

"חבושה הוביל מעבר לענן ציבורי, ונערך לאתגר המעבר לסביבת ERP. יצר שינוי משמעותי בתזמון של הפקת תוצרים".

● טל לזרוב, מנמ"ר כימדע
"מוביל ותיק של שירותי מערכות מידע רזים, בעסק ממוקד ייצוא. הוביל פיתוח עצמי של מערכת תפעולית ייחודית, מבוססת ברקוד לניהול רצפת הייצור, לבניית תשתית מחשובית, ולמערכת ERP. בחור מוכשר".

טל לזרוב, מנמ"ר כימדע. צילום: יח"צ

טל לזרוב, מנמ"ר כימדע. צילום: יח"צ

● יבגני וולפין, מנמ"ר ביטוח ישיר
"בעל ראייה עסקית-שירותית, בחברה ששואפת להיות דיגיטלית לחלוטין. הביא לצמצום של 90% במערך כוח האדם. הוביל מעבר לענן, כחלק מתפיסה ייחודית של ארכיטקטורה של שירות עצמי בתחומים לא שגרתיים".

יבגני וולפין, מנמ"ר ביטוח ישיר. צילום: יח"צ

יבגני וולפין, מנמ"ר ביטוח ישיר. צילום: יח"צ

"וולפין מנהל טאלנטים בגישה יוצאת דופן. מנהל את המערכות בתפיסת ניהול של זמינות מלאה, תוך מהלך של החלפת מערכות ליבה מיושנות – בחדשות".

● מוטי סרודי, מנמ"ר עיריית כפר סבא
"מנהל עם גישה יזמית יוצאת דופן ובעל שפע אנרגיות. מקיים את התפיסה 'יותר (IT) עם אותו תקציב'. הופך כל אבן ומפיק ערך מוסף רב מקשרים קיימים. הקים פורטל ספקים 'ירוק'".

מנמ"ר עיריית כפר סבא, מוטי סרודי

מנמ"ר עיריית כפר סבא, מוטי סרודי

"סרודי הקים מרכז פיתוח בתוך הרשות העירונית, לטובת מערכות שמוצעות לגופים חיצוניים. מטפל באופן יוצא דופן בעובדים מאוכלוסיות מיוחדות. תופס את התפקיד כמוביל של הצעת שירות דיגיטלי לתושבים".

● שלומי בן-פורת, זיו נבו, מנמ"רי אינטל (Intel) ישראל
"עושים ניהול דואלי משותף ומשלים. מדווחים ל-CIO העולמי. מחלקים ביניהם את תחומי הפעילות. נמדדים בהשפעה שלהם על זמן ועלות הייצור של המוצרים של אינטל. פועלים באתר ה-IT הכי משמעותי לאינטל בעולם".

מימין: זיו נבו ושלומי בן פורת, מנמ"רי אינטל ישראל. צילום: יח"צ

מימין: זיו נבו ושלומי בן פורת, מנמ"רי אינטל ישראל. צילום: יח"צ

"השניים מאפשרים את האסטרטגיה העסקית – גם באמצעות אנליטיקה מתקדמת – ודואגים ללקוחות חכמים, ומרוצים. משרתים את האסטרטגיה הארגונית ויוצרים מקום עבודה אטרקטיבי בתוך אינטל ומחוצה לה. מהווים מודל לחיקוי בשירות האסטרטגיה הארגונית".

● גיל בכר, מנמ"ר הרץ
"הוביל פיתוח מערכת משולבת רספונסיבית, יצר מעבר לדיגיטל עם סניפים שפועלים ללא נייר. נותן תמיכה במתן שירות במכשירים חכמים, אשר מחוברים למערכות הארגוניות, ביניהן ה-CRM. מוביל דיגיטלי".

גיל בכר, מנמ"ר הרץ. צילום: ניב קנטור

גיל בכר, מנמ"ר הרץ. צילום: ניב קנטור

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים