"יותר מ-40% מהמתקפות בעולם כוונו נגד עסקים קטנים"

"לעסקים קטנים ובינוניים אין את תקציבי אבטחת המידע הגדולים של ארגוני האנטרפרייז - זה הופך אותם לפגיעים, כיוון שההאקרים יכולים למצוא בקלות פערי אבטחה ולחדור לרשת שלהם", כך אמר אילן סגלמן, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי ב-Power Communication

אילן סגלמן, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי ב-Power Communication ומנהל פעילות Sophos בישראל. צילום: ניב קנטור

"מאז שנת 2014 חווינו גידול בהיקף הפעילות והמכירות של 30%-25% משנה לשנה. ב-2017, אני מעריך שקפיצת המדרגה תהיה גדולה יותר ותעמוד על 40%-35%", כך אמר אילן סגלמן, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי ב-Power Communication ומנהל פעילות Sophos בישראל.

סגלמן דיבר בפתח כנס אבטחה שערך הסניף הישראלי של ענקית האבטחה, יחד עם Power Communication, נציגת החברה בישראל. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים היום (ה') באולם אירועים סטוקו, מגרשי הטניס תל אביב, והוא נשא את הכותר Next Gen IT Security.

ל-Sophos, אמר סגלמן, "יש מאות לקוחות ארגוניים בישראל, והיא מגנה על מאות אלפי תחנות רצה". לדבריו, "השוק ישראלי מאד תובעני: גם חברה שמונה 200 משתמשים מעוניינת ביכולות אבטחת המידע והגנת הסייבר שמקבל ארגון גדול בעולם. הן רוצות זאת, ובצדק – הנתונים מצביעים על כך שיותר מ-40% מהמתקפות בעולם כוונו נגד עסקים קטנים, כי הם נתפסים על ידי ההאקרים כמטרות קלות. השיעור הזה צפוי רק לגדול".

למנוע ההתקפות לפני שהן מתרחשות".

לדבריו, "לעסקים קטנים ובינוניים אין את תקציבי אבטחת המידע הגדולים של ארגוני האנטרפרייז, ולעתים קרובות הם נאלצים לעשות ויתורים בתחום האבטחה. זה הופך אותם לפגיעים – כיוון שההאקרים יכולים למצוא בקלות פערי אבטחה ולחדור לרשת שלהם".

לדבריו, "ארגונים מכל סדר גודל חשופים לאיומים שבעבר היו נחלתם הבלעדית של ארגונים גדולים. לכן, חשוב שעסקים קטנים ובינוניים ינקטו בגישה מאוחדת לאבטחת מידע, תוך תכנון מדוקדק של אסטרטגיית IT – כדי למנוע את ההתקפות לפני שהן מתרחשות".

סגלמן ציין כי "פרויקטים רבים התבצעו בישראל עם Sophos – בקרב לקוחות בכל הגדלים והמגזרים, בהם החברה להגנת הטבע, פרופורציה, כרומגן, רפא ועוד. רובם משלבים כמה פתרונות של Sophos, בהם פתרונות להגנת עמדות קצה, MDM, פיירוולים, הגנת מייל, הצפנות ועוד".

"נעמיק את החדירה שלנו בשוק הישראלי, ללקוחות הקיימים והפוטנציאליים", סיכם סגלמן. "נוביל את השוק המקומי בתחום ניהול איומים אחוד והגנה על תחנות הקצה".

חבר של קבע בחברה להגנת הטבע

יריב פרז, מנמ"ר החברה להגנת הטבע, הציג סיפור לקוח. לדבריו, הארגון מונה 450 עובדים, חמישה אנשי IT, ולו מגוון פעילויות בכל רחבי הארץ.

"הטמענו בחברה את מוצרי האבטחה של Sophos, במטרה לתמוך בריכוז וניהול של המשתמשים, תוך קבלת נראות אודות המצב שלהם – בכל זמן נתון", אמר פרז.

יריב פרז, מנמ"ר החברה להגנת הטבע. צילום: ניב קנטור

יריב פרז, מנמ"ר החברה להגנת הטבע. צילום: ניב קנטור

"בשל הטמעת המוצרים קיבלנו יכולות לניטור ולזיהוי וקבלת דיווח בזמן אמת על כל פעולה חשודה – פנים וחוץ ארגונית". פרז הוסיף כי "פתרונות Sophos מאפשרים תחזוקה פשוטה ויעילה לניהול כלל רכיבי האבטחה".

"קיבלנו הגנה מתקדמת, המאגדת את כלל המוצרים, ומספקת ראייה מרחבית על כלל הארגון, לצד יכולת גידול במידת הצורך – בלא שתידרש השבתה".

פרז סיים באומרו כי הטמיע בחברה באחרונה את פתרון Intercept X להתמודדות ולמניעה של איומי כופרה. "הפתרון כבר הוכיח את עצמו בפועל".

חתם את האירוע טפאן גואל, מנהל אזור אגן הים התיכון, שהציג בפני הנוכחים את ההטבות מתוכנית השותפים של החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים