בקרוב בשירות Google Home: תאורת הבית תבשר על התראות

ענקית הטכנולוגיה והחיפוש עומדת להוסיף לשירות העוזר האישי שלה את האפשרות לעדכן את בעליו בדברים שהוא מעוניין לדעת ולעשות ● כשיגיעו תזכורות, עדכוני טיסות ועוד התראות חמות בהתאמה אישית - תשתנה התאורה הביתית

Google Home. צילום: יח"צ

תכונה חדשה שאותה תוסיף גוגל (Google) לרמקול ה-Google Home שלה, ושנקראת 'סיוע פרואקטיבי' (proactive assistance), תתחיל כבסיסית למדי ותכיל קבלת תזכורות, עדכונים על סטטוס טיסה והתראות על עומסי תנועה.

זה אולי נשמע לא עשיר ביותר, אבל עושה רושם שגוגל מעדיפה להצליח כבר מההתחלה עם מעט חידושים ולא להסתכן בהכנסת יותר מדי תכונות ויכולות שעלולות להסתבך ולא לעמוד בהבטחה.

גוגל הודיעה על הוספת התכונה יום אחד לאחר שהמתחרה שלה, אמזון (Amazon), בישרה כי התראות יגיעו לעוזרת האישית שלה, Alexa ולרמקול ה-Echo, "בחודשים הקרובים".

"מה קורה"?

עם זאת, נשמע כאילו שתי החברות בחרו לנקוט בגישות שונות – גוגל מתחילה בקטן מאוד, בעוד שמסתמן כאילו אמזון קוראת לכל המפתחים ופותחת באופן נרחב את היכולת לשלוח התראות.

איך שלא יהיה, תצוגת ההתראות וההודעות ב-Google Home עומדת להיות מתוחכמת במיוחד. המכשיר לא ישמיע קול – במקום זאת, הוא רק יבהיר את התאורה העליונה בבית ויסובב את האורות במעגל בכדי לאפשר לבעליו לדעת שמשהו שיש לתת עליו את הדעת מתרחש.

היכולת להתאמה אישית של הצגת ההתראות ושל שידור קולי יגיע מאוחר יותר. הבעלים יוכלו לשמוע את ההודעות שלהם על ידי כך שישאלו את העוזר שלהם בפשטות: "מה קורה?"

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים