קבוצת מר תשדרג מערכות של המשטרה בעיר העתיקה – ב-30 מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט תשדרג ותתחזק הקבוצה את מערכות העיר הבטוחה, תשתיות התקשורת ומערכת ניתוח הווידיאו של פרויקט מבט 2000 בעיר העתיקה בירושלים ● תוקף ההסכם: 10 שנים

פרויקט חדשני בעיר העתיקה. צילום אילוסטרציה: BigStock

קבוצת מר זכתה במכרז של משטרת ישראל לשדרוג ותחזוקת מערכות העיר הבטוחה, תשתיות התקשורת ומערכת ניתוח הווידיאו של פרויקט מבט 2000 בעיר העתיקה בירושלים. ההתקשרות היא ל-10 שנים והיקפה נאמד ב-30 מיליון שקלים.

מהקבוצה נמסר כי המערכות יאפשרו למשטרה "לתת מענה מהיר ויעיל בתחום הביטחון האישי".

הזכייה הנוכחית באה לאחר שב-1999 זכתה קבוצת מר בראשונה במכרז מבט 2000 של המשטרה, לקראת ביקור האפיפיור בירושלים. במכרז הנוכחי מר תשדרג את המערכות הקיימות לטכנולוגיה מתקדמת, כולל שיפור הרזולוציה ואיכות הווידיאו ומערכת לניתוחו. מר מערכות תבצע שדרוג של תוכנת השו"ב של מוקד הבקרה של המשטרה בעיר העתיקה ותתקין את הגרסה החדשה של Secure-M NG – מערכת השו"ב שפותחה בחברה.

בתום שלב השדרוג תספק החברה תמיכה ושירות למערכות אלה עד 2025, כולל עדכוני תוכנה, תחזוקת מערכת ותמיכה שוטפת, 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע.

ניר למפרט, מנכ"ל קבוצת מר, אמר כי "הפרויקט משדרג את היכולת המבצעית של המשטרה באמצעות שילוב מספר טכנולוגיות מתקדמות התומכות בתהליכי קבלת החלטות בזמן אמת. הוא הצריך התמודדות מצד צוותי השטח של מר עם אתגרי ביצוע הפרויקט בסביבה המורכבת והמסוכנת של העיר העתיקה, ועם הצורך לבצע את השדרוג תוך שמירה על רציפות תפקודית ומבצעית של המערכת הקיימת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים