אינטל בשיתוף פעולה עם Replay הישראלית: הפתעה לאוהדי הספורט

הפיתוח הישראלי, הקרוי FreeD, מצלם את אירוע הספורט ממספר רב של מצלמות באיכות גבוהה ומעבד מהנתונים סצינה תלת מימדית ● האוהדים יוכלו לצפות על גבי מסכי ענק בהילוכים חוזרים מיידיים, מכל זווית אפשרית

Replay Technologies ואינטל

אינטל (Intel) הכריזה היום בתערוכת CES בלאס וגאס על שורה של שיתופי פעולה שהופכים מותגי ספורט בינלאומיים לחכמים ומחוברים, ורותמים טכנולוגיה מתקדמת על מנת לשפר ולהעשיר את החוויה של אוהדי ספורט בכל העולם.

בנאום הפתיחה של התערוכה חשף מנכ"ל אינטל, בריאן קרזניץ', שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם הסטארט-אפ הישראלי Replay Technologies שיחולל מהפכה בחוויה של חובבי ספורט – אוהדים באיצטדיון או צופים בשידור חי בבית. הפיתוח הישראלי הקרוי FreeD, מצלם את אירוע הספורט ממספר רב של מצלמות באיכות גבוהה ומעבד מהנתונים סצינה תלת-מימדית. האוהדים יוכלו לצפות על גבי מסכי ענק בהילוכים חוזרים מיידיים, מכל זווית אפשרית, וכן לערוך ולהקרין לעצמם הילוכים חוזרים על גבי התקנים ניידים, ולשתף אותם. האפליקציה, הנשענת על טכנולוגיית השרתים המתקדמת של אינטל, תהיה זמינה במהלך השנה, ותציג תכנים ספורטיביים מהליגות המקצועניות המובילות בעולם.

עיקר הדברים של בריאן קרזניץ', מנכ"ל אינטל, ב-CES 2016

על הבמה ב-CES אירח קרזניץ' גם את רוב דמרטיני, מנכ"ל יצרנית ציוד הספורט הבינלאומית New Balance, ושניהם הציגו נעלי ריצה המצוידות ברפידה פנימית ובה טכנולוגיית Intel RealSense. השניים גם חשפו תוכנית לפיתוח שעון ספורט חכם שיצא לשוק בסוף השנה. המוצרים יאפשרו לספורטאים וחובבים לרתום את מיטב הטכנולוגיה של אינטל על מנת לשפר ביצועים והישגים.

לא מזניחים את ספורטאי הכורסה

שיתוף פעולה ספורטיבי נוסף שהוכרז הוא עם יצרנית המשקפיים המובילה Oakley, שאיפשרה הצצה ראשונה ל- Radar Pace – משקפיים חכמים המצוידים במערכת אימון המופעלת בפקודות קוליות. המשקפיים יאפשרו לספורטאים משוב ואנליטיקה בזמן אמת, לצורך מעקב אחר התקדמותם ושיפור ביצועיהם.

אינטל לא מזניחה גם את ספורטאי הכורסה: במסגרת שיתוף פעולה עם רשת ESPN ישולבו מעבדים זעירים מדגם Intel Curie – שגודלם כגודל כפתור – בגלשני הסנובורד של משתתפי תחרויות הסנובורד ב-2016 X-Games. המעבדים יספקו נתונים בזמן אמת על גובה, רוחק ומהירות הקפיצה ומספר הסיבובים באוויר. הנתונים יאפשרו לספורטאים לנתח את ביצועיהם בדיעבד, יספקו לפרשנים נתונים מדידים ויעניקו לצופים בבית חוויית צפייה עשירה יותר. כמו כן, אינטל תשתף פעולה עם Red Bull Media House, ותשלב טכנולוגיות מתקדמות בתחרויות ואירועים מגוונים, על מנת לספק מידע מיידי על ביצועי המשתתפים. הכרזות על חידושים בתחום זה צפויות במהלך 2016 ו-2017.

שיתוף פעולה נוסף עליו הוכרז הוא עם יצרנית הרחפנים הסינית Yuneec. על הבמה הציג קרזניץ' את Yuneec Typhoon H – רחפן המצויד בטכנולוגיית Intel RealSense – שפותחה במרכז הפיתוח של אינטל בחיפה – ומיושמת בכלי הטיס על מנת למנוע התנגשויות באוויר. הדגם יגיע לשוק במחצית השנה הקרובה.

בתחום הרובוטיקה הדגים קרזניץ' כלי תחבורה אישי מדגם Ninebot של Segway המסוגל להפוך לרובוט. הפלטפורמה הפתוחה פועלת על בסיס מעבד Atom ומצלמת RealSense ZR300 בכדי לנווט בסביבות מורכבות ולתקשר עם משתמשים וחיישנים בבית. הרובוט וערכת המפתחים יושקו במחצית השנייה של השנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים